Кожному зверненню – належну увагу
 Кожному зверненню – належну увагу
 

В управлінні соціального захисту населення Баглійського району проаналізовано стан роботи з розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян за 2015 рік.

За цей час до управління надійшло 492 звернення громадян, серед них:

-  117 – з Дніпропетровського обласного контактного центру;

-         70 – з департаменту соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації;

-         208 - з департаменту охорони здоров’я та соціального захисту населення Дніпродзержинської міської ради;

-         1 – депутатське звернення;

-         61 - з адміністрації Баглійського району, інших організацій та установ;

-         35 - особисто від громадян,

в тому числі:

 - на урядову телефонну «гарячу лінію» - 354 звернень;

 - на «гарячу лінію» голови обласної державної адміністрації – 39 звернень.

Мешканці району звертаються з питаннями щодо:

-         надання державних соціальних допомог – 148 звернень;

-         надання матеріальної допомоги – 13 звернень;

-         призначення (перерахунок) пенсій ПФУ –4 звернення;

-         надання пільг – 23 звернення;

-         забезпечення засобами пересування – 2 звернення;

-         призначення субсидії -  246 звернень;

-         надання статусу - 4 звернення;

-         з питань у справах захисту населення від наслідків ЧАЕС – 2 звернення;

-         забезпечення санаторно-курортною путівкою -3 звернення;

-         інші питання – 47 звернень.

Всі звернення розглядаються та відпрацьовуються в установлені терміни, відповідно до чинного законодавства.

 

Начальник управління                                                              Т.М.ЗІМАРЄВА