В управлінні соціального захисту населення Баглійського району проаналізовано стан роботи з розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян за 2015 рік.
За цей час до управління надійшло 492 звернення громадян, серед них:
- 117 – з Дніпропетровського обласного контактного центру;
- 70 – з департаменту соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації;
- 208 - з департаменту охорони здоров’я та соціального захисту населення Дніпродзержинської міської ради;
- 1 – депутатське звернення;
- 61 - з адміністрації Баглійського району, інших організацій та установ;
- 35 - особисто від громадян,
в тому числі:
- на урядову телефонну «гарячу лінію» - 354 звернень;
- на «гарячу лінію» голови обласної державної адміністрації – 39 звернень.
Мешканці району звертаються з питаннями щодо:
- надання державних соціальних допомог – 148 звернень;
- надання матеріальної допомоги – 13 звернень;
- призначення (перерахунок) пенсій ПФУ –4 звернення;
- надання пільг – 23 звернення;
- забезпечення засобами пересування – 2 звернення;
- призначення субсидії - 246 звернень;
- надання статусу - 4 звернення;
- з питань у справах захисту населення від наслідків ЧАЕС – 2 звернення;
- забезпечення санаторно-курортною путівкою -3 звернення;
- інші питання – 47 звернень.
Всі звернення розглядаються та відпрацьовуються в установлені терміни, відповідно до чинного законодавства.
Начальник управління Т.М.ЗІМАРЄВА