З 1 лютого 2016 року набрали чинності зміни, внесені до Податкового кодексу України, Законом України № 909-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році», щодо запровадження реєстрів заяв про повернення суми бюджетного відшкодування.
Наразі ДФС направлено до Міністерства фінансів України пропозиції до проекту постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку ведення та форми реєстрів заяв про повернення сум бюджетного відшкодування».
Реєстри заяв міститимуть такі дані:
найменування платника податку та його індивідуальний податковий номер;
дата прийняття заяви на бюджетне відшкодування на рахунок платника у банку, поданої у складі податкової декларації або уточнюючого розрахунку, номер податкової декларації/уточнюючого розрахунку;
сума податку, заявлена до бюджетного відшкодування на рахунок платника у банку, згідно декларації або уточнюючого розрахунку;
дата узгодження контролюючим органом суми бюджетного відшкодування за заявою;
дата висновку, направленого до органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, та сума, що підлягає бюджетному відшкодуванню;
дата неузгодження контролюючим органом суми бюджетного відшкодування за заявою, номер податкового повідомлення-рішення та неузгоджена сума бюджетного відшкодування;
дата початку оскарження податкового повідомлення-рішення та сума бюджетного відшкодування, що оскаржується;
дата закінчення оскарження податкового повідомлення-рішення та сума бюджетного відшкодування, узгоджена за результатами оскарження;
дата та сума повернення бюджетного відшкодування на рахунок платника у банку.
Практична реалізація публікації 2-х реєстрів заяв відбудеться після набрання чинності цієї постанови
Сектор комунікацій
Дніпродзержинської ОДПІ