Кожному зверненню – належну увагу

 В управлінні соціального захисту населення Баглійського району  проаналізовано стан роботи з розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян за                І квартал  2016 року.

За цей час до управління надійшло 439 звернень громадян, серед них:

-         7 – з департаменту соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації;

-         1 - з департаменту охорони здоров’я та соціального захисту населення Дніпродзержинської міської ради;

-         102 - з адміністрації Баглійського району;

-         1 – з Дніпродзержинської місцевої прокуратури;

-         9 - особисто від громадян;

-  302 -  урядова телефонна «гаряча лінія»;

 -  17 - «гаряча лінія» голови обласної державної адміністрації.  

Мешканці району звертаються з питаннями щодо:

-         надання державних соціальних допомог – 153 звернення;

-         призначення (перерахунок) пенсій ПФУ – 9 звернень;

-         надання пільг – 9 звернень;

-         забезпечення засобами пересування – 1звернення;

-         призначення субсидії -  233 звернень;

-         з питань у справах захисту населення від наслідків ЧАЕС – 7 звернень;

-         забезпечення санаторно-курортною путівкою -1 звернення;

-         інші питання – 26 звернень.

Всі звернення розглядаються та відпрацьовуються в установлені терміни, відповідно до чинного законодавства.

 

 

 

Перший заступник

начальника управління                                                              В.В.МАКАРЕНКО