В управлінні соціального захисту населення Баглійського району проаналізовано стан роботи з розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян за І квартал 2016 року.
За цей час до управління надійшло 439 звернень громадян, серед них:
- 7 – з департаменту соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації;
- 1 - з департаменту охорони здоров’я та соціального захисту населення Дніпродзержинської міської ради;
- 102 - з адміністрації Баглійського району;
- 1 – з Дніпродзержинської місцевої прокуратури;
- 9 - особисто від громадян;
- 302 - урядова телефонна «гаряча лінія»;
- 17 - «гаряча лінія» голови обласної державної адміністрації.
Мешканці району звертаються з питаннями щодо:
- надання державних соціальних допомог – 153 звернення;
- призначення (перерахунок) пенсій ПФУ – 9 звернень;
- надання пільг – 9 звернень;
- забезпечення засобами пересування – 1звернення;
- призначення субсидії - 233 звернень;
- з питань у справах захисту населення від наслідків ЧАЕС – 7 звернень;
- забезпечення санаторно-курортною путівкою -1 звернення;
- інші питання – 26 звернень.
Всі звернення розглядаються та відпрацьовуються в установлені терміни, відповідно до чинного законодавства.
Перший заступник
начальника управління В.В.МАКАРЕНКО