Документація конкурсних торгів до участі у запиті цінових пропозицій щодо закупівлі шоколаду та виробів кондитерських цукрових
НВФ „Істок - Днепр”
ТОВ НВО „Промсервіс”
ТОВ „Компанія „МВК ПЛЮС”


ДОКУМЕНТАЦІЯ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ ДО УЧАСТІ У ЗАПИТІ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ ЩОДО ЗАКУПІВЛІ ШОКОЛАДУ ТА ВИРОБІВ КОНДИТЕРСЬКИХ ЦУКРОВИХ 

       Неповна середня загальноосвітня школа – інтернат №2 з відділенням для дітей з важкими розладами мови м.Дніпродзержинська, як Замовник торгів, що знаходиться за адресою 51933, м. Дніпродзержинськ, вул. 9 травня, 5 а, пропонує прийняти участь у процедурі запиту цінових пропозицій щодо закупівлі шоколаду та виробів кондитерських цукрових (визначених Державним класифікатором продукції та послуг ДК 016-97 за кодом 15.84.2) в кількості 2600 кг.
 1. Замовник
 1.1. Повне найменування: Неповна середня загальноосвітня школа-інтернат №2 з відділенням для дітей з важкими розладами мови м. Дніпродзержинська
 1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ : 21945673
 1.3. Місцезнаходження: 51933, Дніпропетровська обл., м. Дніпродзержинськ, вул. 9 Травня ,5 а.
1.4. Реєстраційний рахунок замовника: 35419001000494, ГУДКУ у Дніпропетровській області, МФО 805012
1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім.’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail): Вінник Антоніна Володимирівна, директор НСЗШ-інтернату №2, Чесовська Маргарита Євгенівна, фахівець з ДЗ, м.Дніпродзержинськ, вул. 9 травня,5 а, (05692) 3-11-00, 3-14-50, internat2@dnepro.net
1.6. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Управління освіти та науки виконкому Дніпродзержинської міської ради, ЄДРПОУ 02142230
 2. Джерело фінансування закупівлі: міський бюджет
 3. Адреса веб-порталу Міністерства економіки України, на якому розміщується інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua
 4. Адрес веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю: www.dndz.gov.ua
 5. Інформація про предмет закупівлі
 5.1. Найменування предмета закупівлі: 15.84.2 Шоколад та вироби кондитерські цукрові
 5.2. Опис предмета закупівлі чи його частин (якщо замовник передбачає подання цінових пропозицій за частинами), в тому числі їх необхідні технічні та інші параметри: шоколад, мармелад, карамелі, цукерки шоколадні, зефір в асорт., подарунковий набір цукерок
 5.3. Строк поставки товарів або надання послуг: березень – грудень 2011
 6. Основні умови договору:
1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1.1. Постачальник зобов’язується систематично постачати і передавати у власність Замовнику шоколад та вироби кондитерські цукрові, далі товар, визначений за Державним класифікатором продукції та послуг ДК. 016-97 за кодом 15.84.2, , відповідно до специфікації (додаток № 1 до даного Договору), а Замовник зобов’язується приймати цей товар та своєчасно здійснювати його оплату на умовах Договору.
1.2. Кількість товару обумовлена специфікацією, яка додається до Договору й становить його невід’ємну частину (додаток № 1 до даного Договору). Кількість товару може бути скоригована в залежності від виділених асигнувань та потреб Замовника.
2. ЯКІСТЬ ТА ГАРАНТІЙНИЙ СТРОК
2.1. Якість та відповідність товару повинна відповідати вимогам Державного стандарту України санітарним нормам та правилам стосовно продукції харчової промисловості України та специфікації, яка додається до Договору. Постачальник повинен на кожну партію товару надати наступні документи:        
- якісне посвідчення;
- висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи;
- сертифікат відповідності.
2.2. Постачальник гарантує якість товару у термін придатності, зазначений у документах, що свідчать про якість.
2.3. При виявленні неякісного товару Постачальник зобов’язаний замінити його на якісний товар протягом трьох діб з моменту виявлення невідповідностей, викладених в «Акти претензій та повернень якісного стану товару».
2.4. Товар повинен бути затарений і спакований Постачальником таким чином, щоб не допустити псування та/або знищення його в період постачання до прийняття товару Замовником.
2.5. Вартість тари та пакування входить до ціни товару.
3. ЦІНА ДОГОВОРУ
3.1. Ціна цього Договору становить ___________________________________________________
у тому числі: ______________________________________________________________________
3.2. Ціна цього Договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін.
4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ
4.1. Ціни у видаткових накладних, у рахунках-фактурах, інших документах до договору вказуються в національній валюті України.
4.2. Замовник оплачує поставлений товар виключно за ціною, вказаною у специфікації до цього договору.
4.3. Розрахунки за кожну поставлену партію товару здійснюються після надходження товару на склад Замовника в безготівковій формі перерахуванням коштів на поточний рахунок Постачальника згідно накладної та рахунку-фактурі.
4.4. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі п. 7 ст. 51 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційних рахунок
4.5. Товар постачається за рахунок та транспортом Постачальника на склад Замовника за адресою: 51933, м.Дніпродзержинськ, вул. 9 травня,5 а.
4.6. Товар постачається на склад Замовника відповідним спеціалізованим автомобільним транспортом Постачальника з наявністю відповідного санітарного паспорту транспортного засобу.
4.7. Постачання товару здійснюється партіями згідно заявок Замовника. Термін постачання товару: березень-грудень 2011 року. Заявки надаються за телефонами Постачальника, вказаними в його реквізитах. Постачальник зобов’язується поставити товар на протязі 3-х робочих діб з дня отримання заявки.
5. ПОСТАВКА ТОВАРІВ
5.1. Прийом товару здійснюється Замовником у відповідності з Інструкцією № П-6 від 15.06.65р. «О порядке приемки продукции производственно-технического назначения и товаров народного потребления по количеству» та Інструкцією № П-7 від 25.04.66р. «О порядке приемки продукции производственно-технического назначения и товаров народного потребления по качеству» при наявності видаткової накладної, рахунку-фактури, документів, підтверджуючих якість товару.
5.2. Перехід права власності на товар відбувається в момент передачі приймання товару на складі Замовника.
5.3. Перехід ризиків на товар відбувається після підпису документу про приймання товару на складі Замовника від Постачальника.
6. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
6.1. Замовник зобов'язаний:
6.1.1. Своєчасно та в повному обсязі сплачувати за поставлені товари;
6.1.2. Приймати поставлені товари згідно з накладною;
6.2. Замовник має право:
6.2.1. Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов'язань Учасником, повідомивши про це його у строк 1 місяць;
6.2.2. Контролювати поставку товарів у строки, встановлені цим Договором;
6.2.3. Зменшувати обсяг закупівлі товарів та загальну вартість цього Договору залежно від реального фінансування видатків. 
У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору;
6.2.4. Повернути рахунок Учаснику без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів, зазначених у пункті 4.2 розділу IV цього Договору (відсутність печатки, підписів тощо);
6.3. Учасник зобов'язаний:
6.3.1. Забезпечити поставку товарів у строки, встановлені цим Договором;
6.3.2. Забезпечити поставку товарів, якість яких відповідає умовам, установленим розділом II цього Договору;
6.4. Учасник має право:
6.4.1. Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за поставлені товари;
6.4.2. На дострокову поставку товарів за письмовим погодженням Замовника;
6.4.3. У разі невиконання зобов'язань Замовником Учасник має право достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це Замовника у строк 2 місяці;
7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
7.1.Майнова відповідальність сторін регулюється статтями 216 – 237 Господарського кодексу України.
7.2. За несвоєчасну поставку товару або поставку не в повному обсязі, заявленому Замовником, Постачальник сплачує пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від вартості непоставленого вчасно товару за кожний день прострочки.
8. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ
8.1. Сторони звільнються від відповідальності за невиконання або виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо).
8.2. Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж потягом 10 днів з моменту виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
8.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються органом уповноваженого видавати такі документи.
8.4. У разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше ніж 10 днів, кожна з Сторін в установленому порядку має право розірвати цей Договір. У разі попередньої оплати Учасник повертає Замовнику кошти протягм трьох днів з дня розірвання цього Договору.
9. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
9.1. Усі спори та розбіжності, які виникають між сторонами за цим Договором або у зв’язку з ним, вирішуються шляхом переговорів. Усі спори між сторонами, по яких не було досягнуто згоди, вирішуються в порядку передбаченому чинним законодавством України в господарському суді за місцем знаходження відповідача.
10. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ
10.1. Цей Договір набирає чинності з дня підписання і діє до 31.12.2011р.
10.2. Цей Договір укладається і підписується у 2 примірниках, що мають однакову юридичну силу.
11. ІНШІ УМОВИ
11.1. Умови Договору можуть бути змінені та доповнені за взаємною згодою сторін шляхом підписання додаткових письмових угод, які є його невід’ємною частиною.
11.2. Замовник має право в односторонньому порядку зменшити обсяг закупівлі (обсяг постачаємого товару) та відповідно і суму Договору залежно від реального фінансування договору.
11.3. У разі виявлення невідповідності якості поставленого товару встановленим вимогам або невиконання Постачальником пунктів 4.6., 4.7. даного Договору Замовник має право розірвати даний Договір в порядку передбаченому законодавством.
11.4. Жодна із сторін не має права передавати свої права за Договором третій стороні без письмової згоди другої сторони.
11.5. У разі зміни реквізитів підприємства, фактичної адреси, інших змін, які можуть перешкодити виконанню зобов’язань по даному Договору сторони зобов’язані повідомити про це один одного не пізніше 5 календарних днів до виконання таких змін.
11.6. Договір укладено у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із сторін на __-х аркушах та додатків на одному аркуші.
11.7. У випадках, не передбачених Договором, сторони керуються чинним законодавством.
Додаток: на 1 аркуші.
12. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ
12.1. Невід’ємною частиною цього Договору є: специфікація №1
 
 7. Строк дії цінової пропозиції: 120 календарних днів
 8. Подання цінових пропозицій
 8.1. Місце: за адресою замовника, кабінет заступника директора з АГР
 8.2. Строк: 16.02.2011 до 09:00
 Кожен учасник має право подати тільки одну цінову пропозицію, яка не може бути в подальшому змінена. Ціни товару вказується із врахуванням всіх податків і зборів, що сплачені або мають бути сплачені, витрат на транспортування, та остаточно виводиться підсумкова ціна цінової пропозиції.
Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) на товар, запропонований на запит цінових пропозицій, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів.
 
 9. Розкриття цінових пропозицій
 9.1. Місце: за адресою замовника, кабінет директора
 9.2. Дата: 16.02.2011
 9.3. Час: 17:00
 До розкриття цінових пропозицій запрошуються всі учасники або їх уповноважені представники (які мають оформлену належним чином довіреність).
 
 10. Додаткова інформація:
Ø                 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника:
1). Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до положень його Статуту:
– юридична особа – копія Статуту або іншого установчого документу;
– фізична особа – копія свідоцтва про сплату единого податку або копія патенту.
2). Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), передбачених законодавством: оригінал або належним чином завірена копія довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості по обов'язковим платежам до бюджету дійсну на дату розкриття пропозиції.
3). Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство:
 а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів);
 б) керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб;
 в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб);
 г) відомості, що підтверджують правомочність особи (осіб) на укладання договору про закупівлю.
4). Копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).
5). Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (для платників ПДВ).
6). Копія паспорту (для фізичних осіб).
7). Документи, що підтверджують фінансовий обіг підприємства:
 - копія балансу та звіту про фінансові результати учасника за формою №1 і №2 за 2010 рік (для юридичних осіб);
 - звіт про рух грошових коштів;
 - оригінал або належним чином завірена копія довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами.
8). Документ, підтверджуючий досвід виконання аналогічних договорів.
 Всі вище перераховані документи мають бути належним чином завірені печаткою підприємства та підписані уповнаваженою особою, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами, установами (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством).
Ø Вимоги до оформлення та подання цінових пропозицій
Цінова пропозиція подається за формою (додаток № 1 до цієї документації). Цінова пропозиція з усіма документами, які вимагаються, подається у запечатаному конверті, за підписом учасника, прошита, пронумерована та скріплена печаткою, не пізніше кінцевого строку її подання.
 На конверті, що містить цінову пропозицію, окрім надпису «Цінова пропозиція на закупівлю шоколаду та виробів кондитерських цукрових», має бути вказано:
- адреса, номер телефону та назва Замовника торгів;
- адреса, номер телефону та назва Учасника торгів.
Ø Технічні вимоги щодо закупівлі шоколаду та виробів кондитерських цукрових (визначених Державним класифікатором продукції та послуг ДК 016-97 за кодом 15.84.2)
 Постачальник повинен на кожну партію товару надати наступні документи:          
- накладну;
- якісне посвідчення;
- висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи;
- сертифікат відповідності.
 
 
 
 
 
 Голова комітету з конкурсних торгів                                                                                            Вінник А.В.
 
 
 
 М.П.
 
 
Додаток №1
 
Форма „Пропозиція” подається у вигляді, наведеному нижче.
Учасник не повинен відступати від даної форми.
 
 
ПРОПОЗИЦІЯ
 
(форма, яка подається Учасником на фірмовому бланку)
 
 
 
        Ми, (назва Учасника), надаємо свою пропозицію щодо участі у запиті цінових пропозицій на закупівлю шоколаду та виробів кондитерських цукрових (визначених Державним класифікатором продукції та послуг ДК 016-97 за кодом 15.84.2) згідно з технічними та іншими вимогами Замовника.
        Вивчивши документацію конкурсних торгів і технічні вимоги на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених нижче за наступними цінами:
 
 
№п/п
Найменування предмета закупівлі (зміст)
Кількість
 
Ед.
вим.
Ціна за одиницю продукції, грн..
Загальна вартість, грн.
Примітки
 
 
Шоколад та вироби кондитерські цукрові
 
 
 
 
 
1
Шоколад
320
Кг
 
 
молочний, молочний з горіхами, молочний з горіхами та ізюмом
100 г
2
Мармелад
240
Кг
 
 
без шкідливих наповнювачів та консервантів
3
Карамелі
400
Кг
 
 
в асортименті
4
Цукерки шоколадні
400
Кг
 
 
в асортименті
5
Зефір в асорт.

240
Кг
 
 
в асортименті
6
Подарунковий набір цукерок
1000
Кг
 
 
шоколадні цукерки-60%, карамель-10%, вафлі та печиво-20%, мармелад-10%, фасовані- 0,5 кг
 
Всього:
2600
 
 
 
 
 
 
        Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені Договором.
        Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120 календарних днів з дня розкриття цінових пропозицій, встановленого Вами. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну.
        Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції.
        Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося підписати Договір із Замовником не раніше ніж через п’ять робочих днів з дня публікації в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт цінових пропозицій, але не пізніше ніж через 14 днів з дня визначення переможця.
 
Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою