Головна / Новини / Публікації ЗМІ /
0000-00-00 00:00:00
          
У Дніпропетровську почав працювати обласний автоматизований інформаційно-ресурсний центр «Відкрита влада»
У Дніпропетровську почав працювати обласний автоматизований інформаційно-ресурсний центр «Відкрита влада»
У Дніпропетровську почав працювати обласний автоматизований інформаційно-ресурсний центр «Відкрита влада», який надає адміністративні послуги в електронному вигляді за європейськими стандартами та координує роботу всіх 35 ресурсних центрів міст та районів області. Про це повідомило інформагентство «Придніпров’я» з посиланням на Управління преси та інформації Дніпропетровської облдержадміністрації.
За інформацією Управління, мультимедійний офіс європейського рівня, обладнаний сучасною комп’ютерною технікою та комфортними залами для перебування громадян, є важливою ланкою у реалізації комплексного регіонального проекту «Відкрита влада», спрямованого на дебюрократизацію адміністративних та дозвільних послуг, які відносяться до сфери компетенції облдержадміністрації.
Працівники новоствореного Центру продемонстрували присутнім схему та порядок його роботи. Зокрема, до структури Інформаційно-ресурсного центру «Відкрита влада» входять: Центр прийому громадян (приймальня громадян, моніторинг звернень громадян), Центр адміністративних послуг та веб-портал «Відкрита влада».
Центр оснащено сучасною технікою: одинадцятьма персональними комп’ютерами, десятьма комплектами технологічного обладнання для реєстрації в системі електронного документообігу «ДОКПРОФ» з використанням цифрового підпису, двома сенсорними електронними кіосками, які мають можливості цифрового запису відео звернень громадян, чотирнадцятьма ІР-телефонами. У роботі Центру використовується спеціально створене програмне забезпечення.
Центр прийому громадян дозволяє якісніше і швидше проводити прийом громадян та працювати з їх зверненнями. Людині необхідно прийти до офісу центру, де спеціально навчений персонал заповнять їм картку з визначенням питання. Потім відповідно до теми звернення людина з цією карткою направляється до адміністратора, який працює з нею до повного вирішення питання.
Крім того, Центр прийому громадян проводить щоденний моніторинг звернень жителів області, які звернулися на гарячу телефонну лінію державної установи «Урядовий контактний центр».
На телефонну гарячу лінію «Урядового контактного центру» з 1 січня цього року від жителів Дніпропетровщини надійшло 1037 звернень. З них 38,5% стосувалися соціального захисту, 29,4% — роботи комунального господарства, 10% — трудових відносин і оплати праці.