Головна / Новини / Публікації ЗМІ /
0000-00-00 00:00:00
          
Безвихідних ситуацій не буває
Безвихідних ситуацій не буває
Н. ВАСИЛЬЄВА, начальник управління у справах сім’ї та молоді міської ради, газета «Відомості» №13 від 30 березня 2011 року                                                   
 
У 1906 році у м. Нью-Йорку протестантського священика Гаррі Уоррена розбудив нічний телефонний дзвінок, співбесідник благав про зустріч. «Завтра, – відповів святий отець, – церква відчинена зранку». На ранок він довідався, що той, хто йому телефонував, покінчив життя самогубством. Схвильований священик дав оголошення у газету: «Перед тим, як піти з життя, зателефонуйте мені у будь-який час доби». Так 105 років тому з’явився перший прообраз «Телефону Довіри».
У житті кожної людини бувають проблеми. І не завжди поруч є той, з ким можна поділитися переживаннями. В сучасному суспільстві люди все частіше відчувають дефіцит уваги. Люди, які живуть поруч, інколи розмовляють «різними мовами», дотримуються різних ідеологій.
Але слід пам’ятати, що є служби, спеціалісти яких готові допомогти, якщо, потрапивши у складні життєві обставини, ви не можете самостійно знайти вихід. Люди бажають позбавитися конфліктної ситуації, налагодити стосунки в сім’ї, з друзями та однолітками; отримати пораду стосовно виховання дітей, уникнути труднощів у спілкуванні з ними. Хтось бажає змінити себе, але не знає, як це зробити. Комусь необхідна підтримка, довірлива розмова, увага, а поряд – нікого.
У рішенні своїх проблем ви не одинокі, зателефонуйте нам на «гарячу лінію» – і разом ми зможемо багато вирішити.
На жаль, досить часто звернутися до сторонньої допомоги заважають певні стереотипи. Деякі люди плутають психолога з психіатром і вважають, що до психолога звертаються лише психічно хворі люди, хоча насправді психолог працює зі здоровими людьми. Інші вважають, що звернутися за допомогою до психолога – ознака слабкості. Разом з тим, чомусь ніхто не вважає слабкістю звернутися за допомогою до юриста, стоматолога або кравця. Невже здоров’я душі менш важливе, ніж здорові зуби або гарний одяг? Дехто соромиться говорити про свої почуття і переживання зі сторонніми, але саме в телефонному спілкуванні є можливість розповісти про все, що хвилює, зберігаючи при цьому анонімність. Будь-яка особа, яка вирішить скористатися «гарячою лінією», може бути впевнена, що її уважно вислухають, допоможуть зняти гостроту негативних переживань, дадуть дієву пораду.
«Гаряча лінія» працює у будні з 8.00 до 17.00 за телефоном: 3-04-13 (міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді). Соціальні працівники, педагоги та інші фахівці допоможуть розкрити свої почуття, поділитися ними у важку хвилину. Телефонне спілкування забезпечує максимальну анонімність. 
Випадки бувають різні, проблеми – складні, а їх вирішення – непередбачуване. Але завжди слід пам’ятати: безвихідних ситуацій не буває!