Документація конкурсних торгів по закупівлі послуг місць короткотермінового проживання інших

 

Неповна середня загальноосвітня школа-інтернат №2 з відділенням для дітей з важкими розладами мови
м. Дніпродзержинська
 
 
 
ЗАТВЕРДЖЕНО
 
РІШЕННЯМ КОМІТЕТУ З КОНКУРСНИХ ТОРГІВ
 
ВІД 14.04.2011 року
 
ГОЛОВА КОМІТЕТУ З КОНКУРСНИХ ТОРГІВ
 
ВІННИК АНТОНІНА ВОЛОДИМИРІВНА
м.п. 
 
 
 
 
                                                   Відкриті торги
 
 
 
на закупівлю
 
Послуги місць короткотермінового проживання інших
(путівки для дітей пільгових категорій)
 
 
 
                                                    ДОКУМЕНТАЦІЯ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
м. ДНІПРОДЗЕРЖИНСЬК
2011 – 
 


 
Порядок заповнення документації конкурсних торгів
Розділ 1. Загальні положення
1. Терміни, які вживаються в документації конкурсних торгів
Документація конкурсних торгів розроблена на виконання вимог Закону України №2289-V1 від 01.06.2010р «Про здійснення державних закупівель» (надалі закон). Терміни, які використовуються в цій документації конкурсних торгів, вживаються в значеннях, визначених Законом
2. Інформація про замовника торгів:
 
- повне найменування:
Неповна середня загальноосвітня школа – інтернат №2 з відділенням для дітей з важкими розладами мови м. Дніпродзержинська
- місцезнаходження:
51933, Дніпропетровська обл., м.Дніпродзержинськ, Баглійський р-н., вул. 9 травня,5 а
- посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками:
Вінник Антоніна Володимирівна, директор НСЗШ-інтернату №2, Терешенкова Анна Михайлівна, юрист, Панко Ксенія Вікторівна, фахівець з ДЗ, 51933, Дніпропетровська обл., м. Дніпродзержинськ, Баглійський р-н., вул. 9 травня, 5 а, (05692) 3-11-00, 3-14-50, internat2@dnepro.net
3. Інформація про предмет закупівлі
 
- найменування предмета закупівлі:
Послуги місць короткотермінового проживання інших (путівки для дітей пільгових категорій), код Державного класифікатора послуг ДК 55.23.1 
- вид предмета закупівлі:
Оздоровлення та відпочинок дітей пільгових категорій на узбережжі Чорного або Азовського морів  (путівки для дітей пільгових категорій)
- місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт):
Місце поставки – за адресою замовника, кількість путівок – 86 шт.
- строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт):
Липень 2011р.
4. Процедура закупівлі
Відкриті торги
5. Недискримінація учасників
Вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах (ст. 5 частина 1 Закону).
6. Інформація  про  валюту  (валюти),  у якій (яких) повинна бути розрахована і зазначена ціна пропозиції конкурсних торгів
Валютою пропозиції конкурсних  торгів є гривня.
7. Інформація про мову (мови),  якою  (якими)  повинні  бути складені  пропозиції конкурсних торгів
Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Розділ 2. Порядок внесення змін та надання роз`яснень до документації конкурсних торгів
1. Процедура надання роз'яснень щодо  документації конкурсних торгів
У разі здійснення закупівлі за скороченою процедурою замовник не має права з власної ініціативи чи за результатами запитів вносити зміни до документації конкурсних торгів, крім випадків, коли внесення таких змін необхідне для приведення у відповідність документації конкурсних торгів із вимогами чинного законодавства або внесення змін вимагає рішення органу оскарження. У такому разі замовник вносить відповідні зміни до документації конкурсних торгів та продовжує строк подання пропозицій конкурсних торгів ( ст. 23 частина 2 Закону).
У разі несвоєчасного подання замовником роз'яснень щодо змісту документації конкурсних торгів або несвоєчасного внесення до неї змін замовник повинен продовжити строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менш як на сім днів та повідомити про це всіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів ( ст. 23 частина 2 Закону).
Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону ( ст. 23 частина 2 Закону).
2. Порядок проведення зборів з метою роз'яснення запитів щодо документації конкурсних торгів
Проведення зборів з метою роз’яснення не планується.
Розділ 3. Підготовка пропозицій конкурсних торгів
1. Оформлення пропозиції конкурсних торгів
*Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Пропозиція конкурсних торгів подається у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника, прошита, пронумерована та скріплена печаткою* у запечатаному конверті (ст. 25 частина 1 Закону).
Учасник процедури закупівлі має право подати лише одну пропозицію конкурсних торгів (ст. 25 частина 1 Закону).
Усі сторінки пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки*.
Повноваження щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі підтверджується відповідним документом , що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів ( випискою з протоколу засновників, або наказом про призначення, або довіреністю, або дорученням та іншим документом).
Пропозиція конкурсних торгів запечатується в одному конверті, який у місцях склеювання повинен містити відбитки печатки учасника процедури закупівлі*.
На конверті повинно бути зазначено:
- повне найменування і адреса замовника;
- назва предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів;
- повне найменування учасника процедури закупівлі, його адреса, ідентифікаційний код ЄДРПОУ, номери контактних телефонів;
- маркування: „Не відкривати до 19.05.2011р. 11:00».
Пропозиція конкурсних торгів подається у вигляді, наведеному у додатку 1.
2. Зміст пропозиції конкурсних торгів учасника
Пропозиція конкурсних торгів, яка подається учасником процедури закупівлі повинна складатися з:
- документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів;
- документального підтвердження відповідності пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі, встановленим замовником;
- документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
3. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів
Не вимагається.
4. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції конкурсних торгів
-
5. Строк, протягом якого пропозиції конкурсних торгів є дійсними
Пропозиції конкурсних торгів вважаються дійсними не менше, ніж 90 днів з дати розкриття пропозицій конкурсних торгів. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії пропозицій конкурсних торгів (ст. 25 частина 4 Закону).
Учасник має право:
- відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення пропозиції конкурсних торгів;
- погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним пропозиції конкурсних торгів та наданого забезпечення пропозиції конкурсних торгів (ст. 25 частина 4 Закону).
6. Кваліфікаційні критерії до учасників
При визначені кваліфікаційних критеріїв у документації конкурсних торгів замовник керується переліком кваліфікаційних критеріїв, зазначених у статті 16, 17 Закону, а також наказом Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту від 25.01.2010р. № 64 „Про затвердження типових технічних вимог до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, претендентів на участь у тендері по закупівлі послуг (путівок) на оздоровлення дітей, які потребують особливої уваги та підтримки ”, а саме:
1). Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до положень його Статуту:
– копія Статуту або іншого установчого документу;
2). Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), передбачених законодавством: оригінал або належним чином завірена копія довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості по обов'язковим платежам до бюджету дійсну на дату розкриття пропозиції.
3). Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство:
 а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів);
 б) керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб;
 в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб);
 г) відомості, що підтверджують правомочність особи (осіб) на укладання договору про закупівлю.
4). Копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).
5). Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (для платників ПДВ).
6). Копія паспорту (для фізичних осіб).
7). Документи, що підтверджують фінансовий обіг підприємства:
 - копія балансу та звіту про фінансові результати учасника за 2010 рік;
  -  звіт про рух грошових коштів;
  - оригінал або належним чином завірена копія довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами.
8). Документ, який підтверджує досвід виконання аналогічних договорів (копії договорів та відгуки Замовників).
9). Документ, якій підтверджує що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура.
10). Підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази для оздоровлення та відпочинку дітей.
11). Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
 
 Всі вище перераховані документи мають бути належним чином завірені печаткою підприємства та підписані керівником.
 
7. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій конкурсних торгів документи, які підтверджують відповідність пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі згідно з частиною 2 ст. 22 Закону (дивись додаток 2), а також наказом Міністерства України у справах сім’ї молоді та спорті від 25.01.2010р. № 64 „Про затвердження типових технічних вимог до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку,претендентів на участь у тендері по закупівлі послуг (путівок) на оздоровлення дітей, які потребують особливої уваги та підтримки ”.
 
8. Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі, щодо яких можуть бути подані пропозиції конкурсних торгів
-
9. Внесення змін або відкликання пропозиції конкурсних торгів учасником
Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію конкурсних торгів до закінчення строку її подання. Такі зміни чи заява про відкликання пропозиції конкурсних торгів враховуються у разі, коли вони отримані замовником до закінчення строку подання пропозицій конкурсних торгів (ст. 25 частина 5 Закону).
Розділ 4. Подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів
1. Спосіб, місце та кінцевий строк подання  пропозицій конкурсних торгів:
- спосіб подання пропозицій конкурсних торгів:
- місце подання пропозицій конкурсних торгів:
- кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата, час):
 
 
Особисто або поштою
51933,Дніпропетровська обл., м. Дніпродзержинськ, Баглійський р-н., вул. 9 Травня ,5 а, кабінет Відділ кадрів, 1 поверх
19.05.2011р. до 10.00 годин
 Пропозиції конкурсних торгів, отримані замовником після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються учасникам, що їх подали (ст. 25 частина 3 Закону).
На запит учасника замовник протягом одного робочого дня з дня надходження запиту підтверджує надходження пропозиції конкурсних торгів із зазначенням дати та часу (ст. 25 частина 1 Закону).
2. Місце, дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів:
- місце розкриття пропозицій конкурсних торгів:
- дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів:
 
 
51933,Дніпропетровська обл., м. Дніпродзержинськ, Баглійський р-н.,  вул. 9 Травня ,5 а, кабінет Директора, 1 поверх
19.05.2011р. об 11.00 годин
 
До участі у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів замовником допускаються всі учасники або їх уповноважені представники. Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття пропозицій конкурсних торгів не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді або для відхилення його пропозиції конкурсних торгів ( ст. 27 частина 2 Закону).
Повноваження представника учасника підтверджується відповідним документом (випискою з протоколу засновників, або наказом про призначення, або довіреністю, дорученням або іншим документом)окремо від цінової пропозиції.
Для підтвердження особи такий представник повинен надати паспорт.
Під час розкриття пропозицій конкурсних торгів перевіряється наявність чи відсутність усіх необхідних документів, передбачених документацією конкурсних торгів, а також оголошуються найменування та місцезнаходження кожного учасника, ціна кожної пропозиції конкурсних торгів. Зазначена інформація вноситься до протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів(ст. 27 частина 3 Закону).
Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів складається у день розкриття пропозицій конкурсних торгів за формою затвердженою Уповноваженим органом .
Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів підписується членами комітету з конкурсних торгів та учасниками, які беруть участь у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів.
Завірена підписом голови комітету з конкурсних торгів та печаткою замовника копія протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів надається будь-якому учаснику на його запит протягом одного робочого дня з дня отримання такого запиту (ст. 27 частина 4 Закону).
Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.
Розділ 5. Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця
1. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критерію
Замовник має право звернутися до учасників за роз'ясненнями змісту їх пропозицій конкурсних торгів з метою спрощення розгляду та оцінки пропозицій ( ст. 28 частина 1 Закону).
Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої пропозиції конкурсних торгів (ст. 28 частина 2 Закону).
Критерій оцінки – ціна (абзац 3 пункт 5 ст. 28 Закону).
Методика оцінки
1. Кількість балів за критерієм “Ціна” визначається наступним чином. Пропозиції конкурсних торгів, ціна якої найвигідніша (найменша), присвоюється максимально можлива кількість балів. Кількість балів для решти х пропозицій конкурсних торгів визначається за формулою:
Б обчисл = Цminобчисл*100, де
Б обчисл – обчислювана кількість балів;
Цmin  - найнижча ціна;
Цобчисл – ціна пропозиції конкурсних торгів, кількість балів для якої обчислюється;
100 – максимально можлива кількість балів за критерієм Ціна”.
 
2. Виправлення арифметичних помилок
Замовник має право на виправлення арифметичних помилок, допущених в результаті арифметичних дій, виявлених у поданій пропозиції конкурсних торгів під час проведення її оцінки, у порядку, визначеному документацією конкурсних торгів, за умови отримання письмової згоди на це учасника, який подав пропозицію конкурсних торгів (ст. 28 частина 3 Закону).
Помилки виправляються Замовником у такій послідовності:
а) при розходженні між сумами, вказаними літерами та в цифрах, сума літерами є визначальною;
б) при розходженні між ціною одиниці та підсумковою ціною, одержаною шляхом множення ціни за одиницю на кількість, ціна за одиницю є визначальною, а підсумкова ціна виправляється. Якщо, на погляд Замовника, в ціні за одиницю є явне зміщення десяткового розподілювача, в такому випадку призначена підсумкова ціна є визначальною, а ціна за одиницю виправляється.
Якщо учасник не згоден з виправленням арифметичних помилок, його  пропозиція конкурсних торгів відхиляється ( ст. 29 частина1 Закону).
3. Інша інформація
 Учасник визначає ціни на послуги, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів та усіх інших витрат.
Учасник надає установчі документи відповідно чинного законодавства.
4. Відхилення пропозицій конкурсних торгів
 
 
 
 
Замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів, у разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 цього Закону;
не погоджується з виправленням виявленої замовником арифметичної помилки;
не надав забезпечення пропозиції конкурсних торгів, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) наявні підстави, зазначені у статті 17 та частині сьомій статті 28 цього Закону;
3) пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів.
Інформація про відхилення пропозиції конкурсних торгів із зазначенням підстави надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена протягом трьох робочих днів з дати прийняття такого рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 цього Закону (ст. 29 Закону).
5. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися
Замовник відміняє торги у разі:
відсутності подальшої потреби у закупівлі товарів, робіт;
неможливості усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань державних закупівель;
виявлення факту змови учасників;
порушення порядку публікації оголошення про проведення процедури закупівлі, акцепту, оголошення про результати процедури закупівлі, передбаченого цим Законом;
подання для участі у них менше двох пропозицій конкурсних торгів;
відхилення всіх пропозицій конкурсних торгів згідно з цим Законом;
якщо до оцінки допущено пропозиції менше ніж двох учасників.
Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі якщо:
ціна найбільш вигідної пропозиції конкурсних торгів перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі;
здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок непереборної сили (ст. 30 частина 2 Закону).
Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, надсилається замовником Уповноваженому органу та усім учасникам протягом трьох робочих днів з дня прийняття замовником відповідного рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 цього Закону (ст. 30 частина 3 Закону).
Розділ 6. Укладання договору про закупівлю
1. Терміни укладання договору
У день визначення переможця замовник акцептує пропозицію конкурсних торгів, що визнана найбільш економічно вигідною за результатами оцінки (ст. 31 частина 1 Закону).
Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, пропозицію конкурсних торгів якого було акцептовано не пізніше ніж через 30 днів з дня акцепту пропозиції відповідно до вимог документації конкурсних торгів та акцептованої пропозиції, але не раніше ніж через 14 днів з дати публікації у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів (ст. 31 частина 2 Закону).
Під час укладання договору учасник переможець обов‘язково надає:
Ø копію акту - прийому за формою 318-О;
2. Істотні умови, які обов'язково включаються  до договору про закупівлю
2. ГАРАНТІЇ ТА ЗОБОВ’ЯЗАННЯ
 2.1. Виконавець гарантує що надані послуги (путівки) відповідають Державним санітарним правилам та нормам Улаштування утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів Сніп 5,5.5.23-9, Постанові КМУ № 33 від 16.01.2003 р. " Про затвердження державної програми відпочинку та оздоровлення дітей ", Державним санітарним правилам розміщення, улаштування та експлуатації оздоровчих закладів, затверджених Наказом МОЗ України № 172 від 07.05.1996 р., Постанові Головного санітарного лікаря України № 53 від 07.05.2001 р. " Про медико – санітарне забезпечення літнього відпочинку та оздоровлення дітей "
 2.2. Замовник негайно повідомляє Виконавця в письмовій формі про всі претензії, що виникають у зв'язку з цією гарантією . Виконавець у термін , погоджений із Замовником повинен усунути виявлені недоліки.
 2.3. У разі невиконання зобов’язань по Договору сторони несуть відповідальність відповідно до законодавства України та цього Договору, за винятком випадків , коли виконання таких стає неможливим в силу обставин форс - мажору , зміни законодавства та ін.
 
3. ЦІНА ДОГОВОРУ
3.2. Ціна цього Договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін.
3.3. Ціни на послуги встановлюються в національній валюті України - гривня. В ціну включаються витрати на транспортування, страхування, податків, зборів та інших обов’язкових платежів.
 
4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ
4.1. Виконавець надає Замовникові послуги, а Замовник сплачує за надані послуги за цінами та у термін, які зазначені у специфікації, що додається до Договору і є невід’ємною частиною. Замовник має право на попередню оплату керуючись Постановою КМУ від 11.02.2009р №93. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
 
5. НАДАННЯ ПОСЛУГ
5.1. Виконавець організовує проїзд дітей з м.Дніпродзержинська до оздоровчого закладу і у зворотному напрямку, враховуючи плату за постільну білизну та несе відповідальність за збереження життя і здоров’я дітей у дорозі і в місці призначення. Вид транспорту місце відправки та дати початку та кінця зміни додатково узгоджуються обома сторонами під час підписання договору.
  5.2. Виконавець забезпечує розміщення дітей, 5-ти разове харчування, а також всі вимоги щодо перебування та оздоровлення, які наведені у технічному завданні.
 
6. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
6.1. Замовник зобов'язаний:
  6.1.1. Своєчасно та в повному обсязі сплачувати за надані послуги (путівки).
  6.2. Замовник має право:
6.2.1. Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов'язань Учасником, повідомивши про це його у строк 1 місяць;
   6.2.2. Має право перевіряти підготовку закладу до оздоровчого сезону та умови утримання дітей.
 6.2.3. Контролювати надання послуг (путівок) у строки, встановлені цим Договором;
6.2.4. Зменшувати обсяг закупівлі послуг (путівок)  та загальну вартість цього Договору залежно від реального фінансування видатків. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору;
6.2.5. Повернути рахунок Учаснику без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів, (відсутність печатки, підписів тощо);
 6.3. Учасник зобов'язаний:
 6.3.1. Забезпечити поставку послуг (путівок) у строки, встановлені цим Договором;
6.3.2. Забезпечити поставку послуг (путівок), якість яких відповідає умовам, установленим розділом II цього Договору;  
 6.4. Учасник має право:
   6.4.1. Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за надання послуг (путівок);
6.4.2. На дострокову поставку товарів за письмовим погодженням Замовника;
6.4.3. У разі порушення Виконавцем своїх зобов’язань Замовник має право в односторонньому порядку розірвати Договір з обов’язковим попередженням іншої сторони за 10 календарних днів.
 
7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
 7.1.Майнова відповідальність сторін регулюється статтями 216 – 237 Господарського кодексу України.
   7.2. У разі затримки надання послуг або надання не в повному обсязі, заявлених Замовником, Виконавець сплачує пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми ненаданих послуг за кожний день затримки.
 
8. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ
8.1. Сторони звільнюються від відповідальності за невиконання або виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо).
   8.2. Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж потягом 10 днів з моменту виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
8.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються органом уповноваженого видавати такі документи.
8.4. У разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше ніж 10 днів, кожна з Сторін в установленому порядку має право розірвати цей Договір. У разі попередньої оплати Учасник повертає Замовнику кошти протягом трьох днів з дня розірвання цього Договору.
 
9. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
9.1. Усі спори та розбіжності, які виникають між сторонами за цим Договором або у зв’язку з ним, вирішуються шляхом переговорів. Усі спори між сторонами, по яких не було досягнуто згоди, вирішуються в порядку передбаченому чинним законодавством України в господарському суді за місцем знаходження відповідача.
 
10. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ
10.1. Цей Договір набирає чинності з дня підписання і діє до виконання в повному обсязі
10.2. Цей Договір укладається і підписується у 2 примірниках, що мають однакову юридичну силу.
 
11. ІНШІ УМОВИ
11.1. Умови Договору можуть бути змінені та доповнені за взаємною згодою сторін шляхом підписання додаткових письмових угод, які є його невід’ємною частиною.
11.2. Замовник має право в односторонньому порядку змінювати обсяги закупівлі (обсяг постачаємих послуг) та відповідно і суму Договору залежно від реального фінансування та потреб замовника.
11.3. У разі виявлення невідповідності якості поставлених послуг встановленим вимогам та невиконання Постачальником своїх зобов’язань, Замовник має право розірвати даний Договір в порядку передбаченому законодавством.
11.4. Жодна із сторін не має права передавати свої права за Договором третій стороні без письмової згоди другої сторони.
11.5. У разі зміни реквізитів підприємства, фактичної адреси, інших змін, які можуть перешкодити виконанню зобов’язань по даному Договору сторони зобов’язані повідомити про це один одного не пізніше 5 календарних днів до виконання таких змін.
11.6. Договір укладено у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із сторін.
11.7. У випадках, не передбачених Договором, сторони керуються чинним законодавством.
Додаток: на 1 аркуші.
 
12. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ
12.1. Невід’ємною частиною цього Договору є: специфікація №1
 
3. Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю
У разі письмової відмови переможця торгів підписати договір про закупівлю відповідно до вимог документації конкурсних торгів або не укладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом, замовник повторно визначає найбільш економічно вигідну пропозицію конкурсних торгів з тих, строк дії яких ще не минув (частина 3 ст. 31 Закону).
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
Не вимагається.
 
 
Голова комітету з конкурсних торгів                                                                                                                                              Вінник А.В.
 


Додаток №1
 
Форма „Пропозиція” подається у вигляді, наведеному нижче.
Учасник не повинен відступати від даної форми.
 
ПРОПОЗИЦІЯ
(форма, яка подається Учасником на фірмовому бланку)
  Ми, (назва Учасника), надаємо свою пропозицію щодо участі у відкритих торгах на закупівлю Послуг місць  короткотермінового проживання інших (путівки для відпочинку дітей пільгових категорій) (визначених Державним класифікатором послуг ДК 016-97 за кодом 55.23.1) згідно з технічними та іншими вимогами Замовника.
Вивчивши документацію конкурсних торгів і технічні вимоги на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених нижче за наступними цінами:
 

№ п/п
Найменування предмета закупівлі (зміст)
Кількість
 
Ед. вим.
Ціна за одиницю послуг (путивки), грн.
Загальна вартість, грн.
Примітки
 
Послуги місць короткотермінового проживання інших (путівки для відпочинку дітей пільгових категорій)
86
 
 
 
Замовник має право на попередню оплату У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
 
 
Всього:
86
 
 
 
 
Загальна вартість прописом
 
 

Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені Договором.
Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції у строк протягом 90 календарних днів з дня розкриття цінових пропозицій, встановленого Вами. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну.
Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції.
Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося підписати Договір із Замовником не раніше ніж через п’ять робочих днів з дня публікації в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт цінових пропозицій, але не пізніше ніж через 14 днів з дня визначення переможця.
 
 
Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою
 
 
ДОДАТОК 2
 
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
Загальні вимоги до оздоровчих закладів
 
1. Заклад, що надає оздоровчі послуги дітям, повинен бути дитячим закладом оздоровлення та відпочинку. Оздоровчий заклад (далі заклад) повинен забезпечувати якісне оздоровлення дітей та мати спеціалізацію на оздоровлення дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, вихованців інтернатних закладів.
2. Місце розташування дитячого закладу оздоровлення та відпочинку: екологічно чиста зона узбережжя Чорного або Азовського морів, поза межами великого населеного пункту (крім курортних міст), наявність лісосмуги, паркової зони, водоймища з обладнаним пляжем. Пляж повинен бути обладнаний: загородження для купання дітей, відокремлення від інших пляжів, а також мати навіси від сонця.
Відстань від найближчої залізничної станції до місця відпочинку має становити до 100 кілометрів.
Відстань до моря від території дитячого закладу оздоровлення та відпочинку, розташованого на узбережжі Азовського чи Чорного морів, має становити до 1 кілометра.
3. До облаштування території дитячого закладу оздоровлення та відпочинку: зелені насадження, ігрові та спортивні майданчики, криті павільйони для організації дозвілля дітей за негоди, басейн (критий, відкритий), інші споруди для організації змістовного дозвілля та відпочинку дітей.
4. Наявність приміщень для організації гурткової роботи, спортивних секцій, кіноконцертного залу (стаціонарного), літнього концертного майданчика, бібліотеки, інших облаштованих приміщень для організації клубної роботи з дітьми.
5. Зобов'язання дитячого закладу оздоровлення та відпочинку:
- проїзд дітей до оздоровчого закладу та зворотному напрямку здійснює оздоровчий заклад, враховуючи плату за постільну білизну (при перевезені дітей до міста відпочинку та у зворотному напрямку), оздоровчий заклад несе відповідальність за збереження життя і здоров’я дітей у дорозі і в місці призначення.
- розміщення дітей в капітально зведеній споруді з блочним або покімнатним розміщенням (до 6 осіб в кімнаті) зі зручностями в блоці або на поверсі;
- системи водо -, тепло -, енергопостачання у закладі повинні бути автономними, або забезпечувати цілодобове їх використання.
-   у закладі повинен бути медичний пункт та цілодобове чергування медичного персоналу, можливості надання першої долікарської допомоги, відновлювальних лікувально-оздоровчих послуг;
- наявність спортивного та культ інвентарю, обладнання для організації роботи гуртків, художньої та періодичної літератури для дітей, відеотеки;
- забезпечення 5-разовим харчуванням (вітамінізоване, калорійне) та можливість організації дієтичного харчування;
- організація екскурсійного обслуговування дітей;
- забезпечення цілодобової охорони дитячого закладу оздоровлення та відпочинку;
- наявність міжміського зв'язку. 
- забезпечення тривалості зміни 21 день;
- оздоровча зміна повинна починатися у липні 2011 року.
- кількість змін 1.
 
Тендерна пропозиція повинна містити:
 
 сертифікат на проживання та харчування (за наявності);
 акт прийому дитячого закладу оздоровлення та відпочинку (за попередній рік);
 калькуляцію путівки на 1 дітодень (калькуляція вартості ліжко-дня (харчування, медичне обслуговування, заробітна плата з нарахуванням, культмасові заходи, господарські витрати, страхування дітей);
 штатний розпис дитячого закладу оздоровлення та відпочинку;
 інформацію про кадровий склад (педагогічний, медичний, обслуговуючий персонал) працюючих із зазначенням їхнього освітнього рівня, стажу роботи з дитячим колективом;
 перспективне меню, завірене СЕС, калькуляцію вартості набору продуктів харчування на одну дитину на добу;
 інформацію щодо харчування працівників дитячого закладу оздоровлення та відпочинку;
 виховні та розвиваючі програми організації відпочинку та оздоровлення дітей у закладі;
 
На момент укладання договору учасник (переможець) повинен надати:
Øкопію акту - прийому за формою 318-О;