Відповідальність нових напрямків
В. Буланов, газета «Відомості», №37 від 14.09.2011
На минулому тижні перший заступник міського голови Костянтин Гузенко провів брифінг для представників міських газет. Зокрема, він повідомив про деякі зміни розподілу повноважень керівників виконавчої влади: відтепер всю відповідальність за сферу житлово-комунального господарства нестиме заступник міського голови Віталій Дідур.
Як відомо, Костянтин Олександрович доклав чимало зусиль для того, щоб підтягти цю традиційно найбільш складну і проблемну сферу до пристойного рівня. Результатами цієї великої роботи, проведеної спільно з керівниками управлінь і комунальних підприємств в цілому він задоволений. Тепер за дорученням міського голови перший заступник має зосередитись на інших, не менш важливих напрямах. Це організація і забезпечення роботи міського Центру муніципальних послуг, розвиток підприємництва, контроль за роботою пасажирського транспорту, МНС, взаємодія з правоохоронними органами і силовими структурами.
У цих сферах теж існує велика кількість проблем, що потребують вирішення. Особливо у сфері пасажирських перевезень. К. Гузенко зазначив: насамперед необхідно визначитись з кандидатурою наступного начальника управління транспорту і зв’язку, щоб його очолила дійсно досвідчена, кваліфікована людина. Також буде посилена вимогливість до перевізників щодо виконання ними усіх умов договорів. При проведенні конкурсів перевага надаватиметься тим транспортним підприємствам, які мають власну базу і техніку, а не є звичайними посередниками. Необхідно також забезпечити диспетчеризацію автобусних маршрутів, розпочавши з площі ДМК.
Взагалі, на думку К. Гузенка, кардинальних змін в роботі пасажирського транспорту неможливо добитись без тісної взаємодії міської влади з громадськістю. Для налагодження такої взаємодії планується створення спеціальної громадської ради з питань роботи транспорту, до якої за словами К. Гузенка, буде запрошено і представників міських газет. Тож рейдові перевірки, зокрема щодо передчасного завершення роботи перевізниками у вечірній час, будуть проводиться спільно.
На нашу думку – це слушний крок, адже після 23-ї години транспорт з міських вулиць зникає майже безслідно, незважаючи на те, що чимало городян – і не тільки працівників промпідприємств, змушені працювати допізна.