П Е Р Е Л І К
рішень виконавчого комітету Карнаухівської селищної ради,
включених в протокол № 01 від 18.01.2012 року
№ п/п
|
Найменування рішень
|
Індекс
|
|
1.
|
|
01
|
|
2.
|
Про матеріальну допомогу громадянам селища
за рахунок коштів селищного бюджету
|
02
|
|
3
|
Різне
|
-
|
ПРОТОКОЛ № 01
засідання виконавчого комітету Карнаухівської селищної ради
18 січня 2012 року
Початок о 14.00
Закінчення о 15.10
Присутні:
Фріске Т. В. – селищний голова
Бабій А. І. – секретар селищної ради
Іванюженко Н.В. – керуючий справами виконкому
Сорокіна А.А. – член виконкому
Явнова Н.О. – член виконкому
1. Слухали: Про виконання Основних напрямків соціально-економічного і культурного розвитку селища за 2011 рік
|
Доповідав: Фріске Т. В. – селищний голова
Виступили: Бабій А. І., Іванюженко Н.В., Явнова Н.О.
Вирішили: (Рішення 01 додається).
2. Слухали: Про матеріальну допомогу громадянам селища за рахунок коштів селищного бюджету.
Доповідав: Іванюженко Н.В. – керуючий справами виконкому
Виступили: Сорокіна А.А., Фріске Т.В.
Вирішили: (Рішення 02 додається).
3 . Різне.
3.1. Попереднє обговорення організаційних заходів з відзначення ювілею селища Карнаухівка.
Селищний голова Т. В. ФРІСКЕ
Україна
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
КАРНАУХІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
М.ДНІПРОДЗЕРЖИНСЬК, ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСТЬ
Р І Ш Е Н Н Я
18.01.2012 № 01
Про виконання Основних напрямків соціально-економічного і культурного розвитку селища за 2011 рік
|
Заслухавши і обговоривши доповідь селищного голови про підсумки виконання основних напрямків соціально-економічного і культурного розвитку селища за 2011 рік, виконком відзначає, що у 2011 році Карнаухівською селищною радою та її виконавчим комітетом була проведена значна робота щодо благоустрою і санітарної очистки території, розвитку культури на базі комунальних закладів – Будинку культури і бібліотеки, ремонту і утримання доріг, вирішенню питання зовнішнього освітлення, покращенню вивозу твердих побутових відходів, та з інших напрямків. Керуючись ст.ст. 27, 29, 31, 32, 59 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконком Карнаухівської селищної ради
В И Р І Ш И В:
1. Звіт про виконання Основних напрямків соціально-економічного і культурного розвитку селища за 2011 рік прийняти до відома та внести на розгляд чергової сесії Карнаухівської селищної ради.
2. Організацію виконання даного рішення та контроль доручити селищному голові Т.В.Фріске.
Селищний голова Т. В. ФРІСКЕ
Звіт
про виконання Основних напрямків
соціально-економічного
і культурного розвитку селища за 2011 рік
У листопаді 2010 року Ви довірили мені бути селищним головою. Балотуючись на цю посаду, я поставила перед собою мету, яка відображена у «Програмі розвитку селища Карнаухівка на період 2011-2015 рр.». Ця програма включає в себе вирішення основних питань життєдіяльності селища під девізом: «Карнаухівка - сучасне селище для людей».
Разом зі мною було обрано депутата міської ради від селища Карнаухівка Дементьєва Д. В., який є моїм головним помічником у всіх складних питаннях селища, та 30 депутатів селищної ради. Секретарем селищної ради було обрано Бабія А. І., мого однодумця, який за період роботи на попередній посаді техніка з благоустрою селищної ради показав себе, як грамотна працьовита людина, якій небайдужі проблеми нашого селища. До складу виконкому Карнаухівської селищної ради входять 5 кваліфікованих спеціалістів, які разом з 11 обраними головами квартальних комітетів допомагають нам у вирішенні всіх проблем селища.
На 3 позачерговій сесії селищної ради була прийнята програма розвитку селища Карнаухівка на 2011-2015 р. р., згідно якої ми зараз працюємо. Дозвольте Вам доповісти, що було зроблено за рік роботи селищної ради.
БЛАГОУСТРІЙ ТА ШЛЯХОВЕ ГОСПОДАРСТВО
1) Проведено ямковий ремонт асфальтного покриття основних доріг селища (Пролетарська, 2-ої П’ятирічки, Пушкіна, Кірова, Барикадна).
2) Проведена підсипка шлаком другорядних вулиць селища (вивезено 339 вантажівок відвального шлаку). Зокрема, відсипка вул. Фрунзе на перехресті з вул. Садовою зробила можливими автотранспортні перевезення в зимовий період до магазину «Дальній», а відсипка вул. Некрасова та дороги вздовж залізниці дозволила різко скоротити час руху автотранспорту у східну частину селища. Відсипано та сплановано об’їзну дорогу вздовж залізниці на кварталі № 4, що забезпечило верхню частину кварталу безперебійним медичним обслуговуванням, вивезенням ТПВ та дало можливість в осінньо-зимовий період виїзду з селища.
3) Було облаштовано переїзд через яр з вулиці Фрунзе на І пров. Садовий.
4) Відновлені поручні на переходах через залізницю по вул. Некрасова, Леніна і Толстого.
5) Облаштовано зручний підйом по вул. Леніна (Тихонка).
6) Вперше основні дороги селища облаштовані дорожніми знаками, зроблена розмітка та додатково облаштовані знаками переїзди селища Карнаухівка.
7) Заново пофарбований відбійник по крутому спуску вул. Кірова.
8) 12 грудня поточного року разом з представниками обласного та міського управління ДАІ та
в. о. начальника відділу безпеки служби автодоріг у Дніпропетровській обл. була проведена виїзна робоча нарада щодо облаштування необхідними знаками ділянки траси «Дніпропетровськ-Дніпродзержинськ» на в’їзді до селища. Це питання зараз у стадії вирішення і знаходиться на моєму особистому контролі.
в. о. начальника відділу безпеки служби автодоріг у Дніпропетровській обл. була проведена виїзна робоча нарада щодо облаштування необхідними знаками ділянки траси «Дніпропетровськ-Дніпродзержинськ» на в’їзді до селища. Це питання зараз у стадії вирішення і знаходиться на моєму особистому контролі.
9) Дорожнє господарство селища підготовлене до роботи в осінньо-зимовий період, укладені договори на зимове утримання доріг. На випадок сніжної зими в селищному бюджеті закладено достатньо коштів на чистку та посипку центральних доріг та підйомів селища.
10) Поступово ліквідуються стихійні звалища по вул. Ширшова, Кірова, Другої П’ятирічки, в районі піщаного кар’єру та інші.
11) Тільки у 2011 році додатково закуплено та встановлено 60 контейнерів для побутового сміття, таким чином загальна кількість їх склала 130 штук, і тепер охоплена вся територія селища. Завдяки безпосередній участі голів квартальних комітетів укладено договори на вивіз ТПВ.
12) Закуплено 20 урн для сміття, що дасть можливість встановити їх на всіх зупинках селища, біля Братської могили та в парку селища.
13) Ліквідовані аварійно-небезпечні дерева та сухостій в кількості 20 штук, зокрема у сквері навпроти амбулаторії, по вул. Кірова вздовж набережної та чагарники на спуску від Чайної до набережної. Ліквідовані чагарники та аварійні дерева при в’їзді до селища та по вул. Стаханова вздовж залізниці.
14) Проведено 12 суботників за активної участі квартальних комітетів та мешканців селища, а також численні міні-суботники по впорядкуванню паркової зони біля Будинку культури.
15) Проведено дворазово покіс карантинних трав на території селища.
16) При селищній раді створена і працює адміністративна комісія, яка слідкуватиме за порядком біля домоволодінь. Рішенням сесії уповноважено Курєнкову Т. В. складати адміністративні протоколи за правопорушення, пов’язані з благоустроєм санітарного стану прилеглих до домоволодінь територій.
З приватними підприємствами, які розташовані на території селища, укладені паспорти благоустрою прилеглої території та укладені договори на вивіз ТПВ.
ЕКОЛОГІЯ
У селищі існує дві зони небезпечних екологічних процесів: зона зсуву по вул. Жовтневій та зона підтоплення по вул. Толстого. На контролі управління капітального будівництва Дніпродзержинської міської ради знаходиться проект «Інженерний захист від небезпечних геологічних процесів території по вул. Жовтневій селища Карнаухівка в м. Дніпродзержинську», який передбачає дренування зсувної території, засипання в розпір існуючого верхів'я, відведення поверхневого стоку, реконструкція водопроводу та проїжджої частини вул. Жовтневої, агролісомеліоративні заходи. Згідно листа управління капітального будівництва міської ради вартість об’єкта становить
5,3 млн. грн. Та на жаль, численні звернення селищної ради з приводу виділення коштів на ці цілі поки що залишаються поза увагою.
5,3 млн. грн. Та на жаль, численні звернення селищної ради з приводу виділення коштів на ці цілі поки що залишаються поза увагою.
Тому, як альтернатива, в цьому році селищною радою було запропоновано часткове вирішення екологічної проблеми ліквідації зсуву по вул. Жовтневій у селищі Карнаухівка шляхом засипки шлаком підприємства «Демос», яке знаходиться на відстані близько 5 км від зони зсуву. Зараз проводяться переговори з керівництвом АТ «Демос». Необхідні обсяги шлаку на ці цілі складають близько 30 тис. м3.
Щодо підтоплення по вулицях Толстого та Садовій слід сказати, що в цьому році проведено профілактичний ремонт дренажної канави.
ОРГАНИ ПРАВОПОРЯДКУ
Збудовано нове приміщення для постійного прийому мешканців селища дільничним інспектором. Зараз вивішено графік прийому і наші жителі мають можливість звертатися з усіх питань до дільничного інспектора Перекіпського В. О., Практика свідчить, що одного дільничного інспектора для селища недостатньо, тому зараз ведеться робота по залученню другого інспектора.
РОБОТА СЕЛИЩНОЇ РАДИ
У поточному році селищна рада нарешті звільнила приміщення дитячого садка та повернулася на своє попереднє традиційне місцезнаходження – у приміщення Будинку культури.
Систематично ведеться робота зі зверненнями громадян, при необхідності - з виїздом на місце. Так, у 2011 році на особистому прийомі у селищного голови, секретаря селищної ради та керуючого справами виконкому побувало 318 чоловік з різними заявами, скаргами та пропозиціями. Крім того, до селищної ради надійшло ще 175 письмових звернень, в тому числі – 16 колективних, тобто всього 493 звернення, які були розглянуті, вжиті заходи та надана відповідь. Із них 63% - від пільгових категорій населення (пенсіонери, одинокі матері, діти війни, інваліди, учасники війни, тощо).
За заявами громадян, поданими особисто або через соціальну службу чи організацію ветеранів, виконкомом надавалася матеріальна допомога за рахунок коштів селищного бюджету. У 2011 році надана допомога 98 громадянам на суму 10800 грн.
У селищній раді проводиться реєстрація актів громадянського стану. Робота поставлена на належному рівні, але статистика, на жаль, невтішна: так, у поточному році зареєстровано 74 смерті і тільки 28 народжень. Але ми проаналізували динаміку демографічної ситуації в селищі за останні
5 років і виявили, що розрив між кількістю померлих та народжених з кожним роком скорочується.
5 років і виявили, що розрив між кількістю померлих та народжених з кожним роком скорочується.
Як один із напрямків роботи по обслуговуванню населення є видача довідок громадянам про склад сім'ї (за 2011 рік видано 255, а головами квартальних комітетів – 3,5 тисячі довідок).
Хочу особливо звернути вашу увагу, що одним з показників роботи є письмові звернення керівництва селищної ради у різні інстанції для вирішення проблем селища. Показово, що у звітному році кількість вхідної та вихідної кореспонденції виросла вдвічі у порівнянні з минулими роками (зокрема у 2010 році кількість вихідної кореспонденції становила 250 листів до різних інстанцій, а у 2011 – вже більше 500). І це не просто ділове листування, а воно приносить конкретні позитивні результати для селища.
Хотілося б відмітити активну роботу депутатського корпусу. У 2011 році було проведено 9 сесій селищної ради, прийнято 117 рішень, в тому числі по земельним питанням - близько 40.
При виконкомі селищної ради створено спостережну комісію, яка працює з метою полегшення соціальної адаптації осіб, які звільнені з місць позбавлення волі.
У зв’язку з прийняттям ЗУ «Про публічну інформацію» відкрито інформаційний сайт Карнаухівської селищної ради в мережі Інтернет, інформація на якому постійно оновлюється, і кожний бажаючий може ознайомитися з роботою селищної ради та прийнятими рішеннями.
У селищній раді ведеться виїзний прийом громадян фахівцями управління соціального захисту населення Баглійської районної ради, де кваліфіковані фахівці надають консультативну допомогу з різних питань соцзахисту, оформляють субсидії та допомагають соціально незахищеним верствам населення.
Крім того, у приміщенні селищної ради знаходиться приймальня депутата міської ради Дементьєва Д. М. та громадська організація ветеранів селища, яка була офіційно зареєстрована виконкомом селищної ради. У цьому році на фінансову підтримку ветеранської організації з селищного бюджету було виділено 3 600 грн.
КУЛЬТУРА
У наступному році виповнюється 275-та річниця заснування нашого рідного селища, яке має свої неповторні традиції, козацьке коріння та багату історію. Тому питання розвитку культури та виховання молодого покоління є одним з першочергових завдань селищної ради.
На балансі Карнаухівської селищної ради знаходяться 3 комунальні заклади соціальної сфери: Будинок культури, дитячий дошкільний заклад №42 «Вербичка» та бібліотека, які ми фінансуємо, утримуємо, контролюємо і даємо поштовх для їх розвитку.
Для підвищення ефективності роботи закладів культури було укладено контракти з директором Будинку культури та завідуючою селищної бібліотеки, де чітко визначені завдання, які повинні бути ними виконані, та відповідальність.
У БК проводяться концерти до свят, молодіжні дискотеки, відкрито нові гуртки за інтересами (хіп-хоп, східні танці, колектив народної пісні «Калинонька» та ін.).
У цьому році був закладений парк відпочинку в центрі селища без будь-яких фінансових затрат з бюджету селища. Початок був даний встановленням дитячого майданчика на території паркової зони Будинку культури, який вперше в історії селища був подарований та особисто відкритий головою Дніпропетровської облдержадміністрації ВІЛКУЛОМ Олександром Юрійовичем.
Проведено демонтаж танцмайданчика та ремонт літньої естради Будинку культури.
Робота по облаштуванню парку відпочинку ведеться спільними зусиллями депутатів, квартальних, працівників виконкому, БК, бібліотеки, ДНЗ та соціальної служби. Висаджено
120 молодих дерев (канадських кленів, беріз, ялинок), 10 кущів черемхи, 5 – калини, 4 - глоду, розбито 3 клумби, квіти несуть самі мешканці селища звідусіль і допомагають їх садити. Депутат селищної ради Шевченко Ю.В. подарувала скульптуру Ангела. Територія дитячого майданчика та бібліотеки освітлена.
120 молодих дерев (канадських кленів, беріз, ялинок), 10 кущів черемхи, 5 – калини, 4 - глоду, розбито 3 клумби, квіти несуть самі мешканці селища звідусіль і допомагають їх садити. Депутат селищної ради Шевченко Ю.В. подарувала скульптуру Ангела. Територія дитячого майданчика та бібліотеки освітлена.
Зараз у стадії переговорів з управлінням молоді та спорту Дніпродзержинської міської ради питання щодо відкриття у великому залі Будинку культури філії дитячої спортивної школи.
У селищній бібліотеці закінчений ремонт приміщення, проведено мережу водопостачання та опалення, за приписом спеціалізованої державної пожежної частини проведено заземлення, замір опору ізоляції та електричної мережі, обробку дерев’яного даху селищної бібліотеки вогнезахисним розчином, закуплено 2 вогнегасника.
Проводиться акція «Подаруй книгу селищній бібліотеці – врятуй її від забуття», в результаті якої до бібліотеки здано та оприходувано близько 900 книг.
У приміщенні селищної бібліотеки на правах оренди працює перукарня.
ОСВІТА
У 2011 році у дитячому садку №42 закуплено нові дитячі меблі для груп (ліжка, столи та стільці, чудові іграшкові дитячі меблі).
Встановлені нові ворота та ляда на погріб, що дозволило закривати територію ДНЗ від сторонніх осіб. Зроблена пожежна сигналізація в приміщенні дитсадка та топочної. Частково освітлено територію дитсадка.
ЗОВНІШНЄ ОСВІТЛЕННЯ СЕЛИЩА
До цього часу зовнішнє освітлення вулиць селища здійснювалось управлінням комунального господарства міста Дніпродзержинська. Зараз у судовому порядку вирішується питання скасування штрафу, виставленого селищній раді за зовнішнє освітлення вулиць Леніна, Барикадної, Фрунзе, Дзержинського при попередній владі.
Зазначене управління проводить оплату за спожиту електроенергію за зовнішнє освітлення. Мережі зовнішнього освітлення охоплюють 25 вулиць селища, однак реально проводиться обслуговування лише 16 вулиць у центральній частині селища. В той же час у селищі існують вулиці, на яких відсутні будь-які ознаки елементів зовнішнього освітлення. Вже більше року мережі зовнішнього освітлення селища практично не працюють. Причина одна – недостатність коштів місцевого бюджету. З метою виходу з даної ситуації сесією Карнаухівської селищної ради було прийнято рішення прийняти на баланс селищної ради мережі зовнішнього освітлення селища Карнаухівка з урахуванням оплати реконструкції мереж на базі енергозберігаючих технологій та фінансування оплати за використану електроенергію силами нашого бюджету.
Зараз ведуться роботи по передачі мереж зовнішнього освітлення на баланс селищної ради. І ми сподіваємося, що це покращить ситуацію з освітленням.
ТРАНСПОРТ
Питання транспортних перевезень населення знаходиться на постійному контролі селищної ради.
На розгляд чергової 8 сесії селищної ради, яка відбулася 29 вересня 2011 року, було винесено питання про роботу міського автотранспорту у селищі Карнаухівка та прийняте відповідне рішення. На сесію були запрошені керівники підприємств-перевізників та представник управління транспорту міста Дніпродзержинська. Робота міського автотранспорту з пасажирських перевезень у селищі Карнаухівка визнана як незадовільна. Управлінню транспорту та зв’язку міської ради спільно зі спеціалістом виконкому селищної ради Курєнковою Т. В. було дане завдання посилити контроль за дотриманням графіку руху (вранці та ввечері) пасажирського автотранспорту в селищі Карнаухівка та проводити контрольні перевірки не рідше 1 разу на місяць.
Управлінню транспорту та зв’язку міської ради направлено лист про перегляд договірних відносин з перевізниками шляхом укладення додаткових угод для забезпечення перевезення мешканців селища у вечірній час (20.30, 22.30, 23.30) та збільшення кількості автобусів на маршрутах. При укладенні договорів з перевізниками Карнаухівська селищна рада обов’язково повинна виступати третьою стороною.
За участі депутата міської ради Дементьєва Д. В. було облаштовано зупинку по вул. Барикадній і зараз туди ходить по графіку автобус маршруту №3.
З 01 грудня 2011 року завдяки зусиллям селищної ради та за сприяння облдержадміністрації відкритий новий маршрут «Карнаухівка- Автовокзал м. Дніпропетровська». Це нововведення зразу ж було схвально прийняте мешканцями селища і зараз продовжується потік відгуків зі словами вдячності за покращення транспортного сполучення з обласним центром, де багато хто працює, лікується чи навчається.
ВІДКРИТТЯ АПТЕКИ
Доводжу до Вашого відома, що питанням відкриття аптечного пункту в центрі Карнаухівки селищна рада займалася з початку 2011 року. Здійснена велика робота, подолано багато перешкод, отримана ліцензія, закінчено ремонт приміщень і нарешті була відкрита аптека в приміщенні Будинку культури.
Селищний голова Т. В. ФРІСКЕ
Україна
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
КАРНАУХІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
М.ДНІПРОДЗЕРЖИНСЬК, ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСТЬ
Р І Ш Е Н Н Я
18.01.2012 № 02
смт Карнаухівка
Про матеріальну допомогу громадянам селища за рахунок коштів селищного бюджету
|
З метою поліпшення якості життя вразливих груп населення, забезпечення адресного надання допомоги окремим категоріям громадян, які найбільше цього потребують, керуючись ст. ст. 34, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 № 99 «Про затвердження Порядку надання допомоги на поховання деяких категорій осіб виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалася поховати померлого», враховуючи розпорядження голови обласної державної адміністрації від 25.01.2011 № Р-15/0/3-11 «Про затвердження Порядку надання допомоги малозабезпеченим верствам населення», виконком Карнаухівської селищної ради
В И Р І Ш И В:
1.Затвердити комісію з питань надання одноразової грошової допомоги малозабезпеченим верствам населення та допомоги на поховання громадянам селища згідно з додатком 1 (додається).
2. Затвердити Порядок надання одноразової грошової допомоги малозабезпеченим верствам населення та допомоги на поховання громадянам селища, що додається (додаток 2).
3. Бухгалтерії виконавчого комітету селищної ради забезпечувати виплату грошової допомоги в межах коштів, затверджених на ці цілі в селищному бюджеті на відповідний рік.
4. Рішення виконавчого комітету Карнаухівської селищної ради від 17.04.2001 № 23 «Про виплату матеріальної допомоги непрацездатним громадянам, малозабезпеченим, функціонально-неспроможним сім’ям з дітьми та виплату допомоги на поховання» зі змінами вважати таким, що втратило чинність.
5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на селищного голову Фріске Т.В.
Селищний голова Т. В. ФРІСКЕ
Додаток 1
до рішення виконавчого комітету
селищної ради від 18.02.2012 № 02
С К Л А Д
комісії з питань надання одноразової грошової допомоги малозабезпеченим верствам населення та допомоги на поховання громадянам селища
1. БАБІЙ Анатолій Іванович - голова комісії, секретар селищної ради;
2. ТКАЧЕНКО Людмила Василівна - заступник голови комісії,
головний бухгалтер виконкому;
3. ЛАСТІВКА Ольга Володимирівна - секретар комісії,
спеціаліст ІІ категорії виконкому;
4. ІВАНЮЖЕНКО Наталія Василівна - член комісії,
керуючий справами виконкому;
5. ПРИЩЕПА Ольга Володимирівна - член комісії,
депутат селищної ради.
Керуючий справами виконкому Н. В.ІВАНЮЖЕНКО
Додаток 2
до рішення виконавчого комітету
селищної ради від 18.02.2012 № 02
Порядок
надання одноразової грошової допомоги
малозабезпеченим верствам населення
та допомоги на поховання громадянам селища
І. Загальні положення
1.1. Порядок надання одноразової грошової допомоги малозабезпеченим верствам населення та допомоги на поховання громадянам селища (далі – Порядок) визначає умови використання коштів селищного бюджету на надання допомоги малозабезпеченим громадянам, ветеранам війни та праці, самотнім людям похилого віку, багатодітним сім’ям, дітям-сиротам, опікунам, інвалідам та іншим громадянам, які опинилися в складній життєвій ситуації, для придбання продуктів харчування, медикаментів, послуг і товарів першої необхідності для поліпшення життєдіяльності сім'ї та допомоги на поховання.
1.2. Допомога надається у грошовій формі громадянам за місцем їх реєстрації (у виняткових випадках за місцем їх фактичного проживання), які внаслідок непередбачених обставин, тяжкої, тривалої хвороби не можуть самостійно підтримувати власне існування чи тимчасово опинилися у скрутному становищі.
1.3. Рішення про надання та розмір допомоги приймається на засіданні комісії з питань надання одноразової грошової допомоги малозабезпеченим верствам населення (далі - комісія) та оформляється у вигляді протоколу. Комісія утворюється рішенням виконавчого комітету. Зміни до складу комісії у разі необхідності вносяться окремим розпорядженням селищного голови. Рішення комісії є правомочним, якщо на засіданні присутні більше половини її членів, і приймається більшістю голосів.
II. Надання допомоги
2.1. Питання надання допомоги розглядається на підставі звернень громадян, громадських організацій (ветеранів, інвалідів, чорнобильців та інших) щодо надання допомоги, поданих селищному голові на особистому прийомі або листом.
2.2. До поняття складна життєва (непередбачувана) ситуація належить:
- пожежа та інше стихійне лихо, внаслідок якого завдано збитку житлу, майну потерпілого або його здоров'ю;
- аварійні ситуації житлово-комунальної сфери;
- дорожньо-транспортні пригоди;
- обставини, які можуть призвести до створення загрози безпечної життєдіяльності заявника та інших громадян;
- тривала хвороба, оперативне лікування, придбання ліків;
- смерть одного з членів сім'ї;
- інші складні обставини.
До заяви про надання допомоги додаються такі документи:
- копія паспорта чи документа, що посвідчує особу;
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру;
- довідка про склад сім'ї;
- копія документа, що надає право на пільги (при наявності пільг);
- довідка про доходи протягом не менше трьох останніх місяців (для пенсіонерів та одержувачів всіх видів державної допомоги використовується інформація бази даних органів Пенсійного фонду та органів праці та соціального захисту населення);
- акт обстеження умов проживання.
Для розгляду питання про надання допомоги на:
- лікування або операцію необхідно додати довідку або копію довідки медичного закладу;
- на компенсацію збитку від пожежі - копію акта пожежної частини про пожежу;
- інші документи, що підтверджують непередбачувану ситуацію.
Для розгляду питання про надання допомоги на поховання виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалася поховати померлого, до заяви додаються такі документи:
- копія свідоцтва про смерть;
- довідка про смерть;
- копія паспорта чи документа, що посвідчує особу отримувача допомоги;
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру отримувача допомоги;
- довідка з місця проживання (від голови квартального комітету);
- довідка-підтвердження, за чиї кошти здійснено поховання (від голови квартального комітету);
- копія трудової книжки;
- довідка з відділу державної реєстрації (про наявність чи відсутність підприємницької діяльності).
2.4. Допомога надається один раз на рік, виходячи з обставин, що склалися.
Питання надання допомоги розглядається протягом місяця з дня подання повного пакету документів.
III. Виплата допомоги
3.1. Комісія на своїх засіданнях розглядає пакети поданих документів і готує пропозиції щодо надання допомоги окремо по кожному заявнику в межах затверджених бюджетних призначень. Протокол засідання за підписом головуючого та секретаря комісії подається селищному голові, який видає відповідне розпорядження.
3.2. Розмір допомоги визначається, виходячи з ситуації:
а) на поховання – 200 грн;
б) в інших випадках – від 150 до 200 грн.
3.3. Заявник отримує грошову допомогу через бухгалтерію виконавчого комітету селищної ради.
3.4. Відповідно до пункту 4.3.1 статті 4 Закону України „Про податок з доходів фізичних осіб" зазначена допомога не підлягає оподаткуванню.
3.5. Облік, складання та подання бухгалтерської звітності про використання коштів селищного бюджету на вказані цілі здійснюється у порядку та за формами, установленими Державним казначейством України.
3.6. Відповідальність за проведення розрахунків та виплату належних сум покладається на бухгалтерію виконавчого комітету селищної ради. Зберігання фінансових документів здійснюється в порядку, визначеному чинним законодавством України.
Керуючий справами виконкому Н. В. ІВАНЮЖЕНКО