Розпорядження селищного голови від 01.06.2012 №55 -р "Про Порядок організації проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад посадових осіб місцевого самоврядування у виконавчому комітеті Карнаухівської селищної ради"
У К Р А І Н А
Селищний голова
смт. Карнаухiвка  м. Днiпродзержинська
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
01.06.2012   №  55 - р
Про Порядок організації проведення
спеціальної перевірки відомостей щодо
осіб, які претендують на зайняття посад
посадових осіб місцевого самоврядування
у виконавчому комітеті  Карнаухівської
 селищної ради

 З метою належної організації проведення спеціальної перевірки щодо осіб, які претендують на зайняття посад посадових осіб місцевого самоврядування у виконавчому комітеті  Карнаухівської селищної ради, відповідно до ст. 11 Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції", Указу Президента України від 25.01.2012 №33/2012 "Про Порядок організації проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов'язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування" зі змінами, керуючись ст. ст. 42, 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні",

ВИДАЮ РОЗПОРЯДЖЕННЯ:

1. Затвердити Порядок організації проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад посадових осіб місцевого самоврядування у виконавчому комітеті  Карнаухівської селищної ради, що додається.
2. Покласти організацію проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад посадових осіб місцевого самоврядування у виконавчому комітеті  Карнаухівської селищної ради, на керуючого справами виконавчого комітету селищної ради (Іванюженко Н.В.).
3.  Організацію виконання цього розпорядження покласти на керуючого справами виконавчого комітету селищної ради (Іванюженко Н.В.), контроль залишити за собою.


 Селищний голова                                                                         Т. В. ФРІСКЕ
 
 

Додаток
до розпорядження селищного голови
від 01.06.2012 №55-р
ПОРЯДОК

організації проведення спеціальної перевірки відомостей
щодо осіб, які претендують на зайняття посад посадових осіб
місцевого самоврядування у виконавчому комітеті
Карнаухівської селищної ради 

1. Порядок організації проведення спеціальної перевірки відомостей
щодо осіб, які претендують на зайняття посад посадових осіб місцевого самоврядування у виконавчому комітеті Карнаухівської селищної ради
(далі - Порядок) розроблено з метою належної організації спеціальної перевірки відповідно до порядку організації проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов'язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, затвердженого Указом Президента України від 25.01.2012 №33/2012.
2. Організація проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад посадових осіб місцевого самоврядування
у виконавчому комітеті Карнаухівської селищної ради в (далі - спеціальна перевірка) покладається на керуючого справами виконавчого комітету селищної ради.
3. Спеціальній перевірці:
3.1. Підлягають відомості щодо осіб, які претендують на зайняття посад посадових осіб місцевого самоврядування у виконавчому комітеті Карнаухівської селищної ради, у тому числі відомості, подані особисто.
4.2. Не підлягають відомості щодо кандидатів на посаду селищного голови, осіб, яких призначено в порядку переведення на іншу посаду в межах Карнаухівської селищної ради та її виконавчого комітету або в порядку переведення на роботу  до виконавчого комітету Карнаухівської селищної ради     з іншого органу державної влади (державного органу) чи органу місцевого самоврядування.
4.3. Не підлягають відомості щодо осіб, яких призначено в порядку переведення з органу місцевого самоврядування, який припиняється, на роботу до іншого органу місцевого самоврядування, до якого переходять повноваження та функції ліквідованого органу.
5. Спеціальній перевірці підлягають відомості щодо:
5.1. Притягнення особи до кримінальної відповідальності, у тому числі за корупційні правопорушення, наявності судимості, її зняття, погашення.
5.2. Факту, чи є особа піддана або піддавалася раніше адміністративним стягненням за корупційні правопорушення.
5.3. Достовірності відомостей, зазначених у декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік.
5.4. Наявності в особи корпоративних прав.
5.5. Стану здоров'я.
5.6. Освіти, наявності наукового ступеня, вченого звання, підвищення кваліфікації.
5.7. Відношення особи до військової служби.
5.8. Наявності в особи допуску до державної таємниці (у разі його наявності).
6. Спеціальна перевірка проводиться за письмовою згодою кандидата
за встановленою формою, яка подається разом із заявою про призначення,
а в разі конкурсного відбору така згода подається протягом трьох днів із дати одержання кандидатом повідомлення про результати конкурсу.
У разі ненадання кандидатом згоди спеціальна перевірка стосовно нього не проводиться і питання щодо його призначення або підготовки подання для призначення на відповідну посаду не розглядається.
7. Спеціальна перевірка проводиться у п'ятнадцятиденний строк із дати направлення запиту про проведення спеціальної перевірки (далі - запит).
8. Спеціальна перевірка проводиться:
8.1. Головним управлінням МВС України в Дніпропетровській області - щодо відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності, наявність судимості, її зняття, погашення, про застосування до кандидата адміністративних стягнень за корупційні правопорушення.
8.2. Головним управлінням юстиції в Дніпропетровській області - щодо наявності в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні правопорушення, відомостей про кандидата.
8.3. Дніпродзержинською об'єднаною державною податковою інспекцією Дніпропетровської області - щодо достовірності відомостей, зазначених                 у декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік.
8.4.  Реєстраційною службою головного управління юстиції
у Дніпропетровській області -  щодо наявності в особи корпоративних прав.
8.5. Головним управлінням охорони здоров'я Дніпропетровської обласної державної адміністрації - щодо відомостей про стан здоров'я кандидата.
8.6. Головним управлінням освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації - щодо освіти, наявності у кандидата наукового ступеня, вченого звання.
8.7. Дніпродзержинським об'єднаним міським військовим комісаріатом - щодо відношення особи до військової служби.
8.8. Управлінням Служби безпеки України в Дніпропетровській області - щодо наявності в особи допуску до державної таємниці (у разі його наявності).
9. Кадрова служба селищної ради не пізніше наступного робочого дня після одержання згоди кандидата надсилає запит до органів (підрозділів), зазначених у пункті 8. цього Порядку, за встановленою законодавством формою.
Запит підписується селищним головою, а в разі його відсутності - особою, яка виконує його обов'язки. 
10. До запиту додаються копії таких документів:
10.1. Письмової згоди кандидата на проведення спеціальної перевірки.
10.2. Автобіографії.
10.3. Паспорта.
10.4. Дипломів про освіту, вчені звання, наукові ступені та документа, що підтверджує зміну прізвища.
10.5. Декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік.
10.6. Медичної довідки про стан здоров'я.
10.7. Військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних).
10.8. Довідки про допуск до державної таємниці (у разі наявності).
11. Копії документів, зазначених у підпунктах 10.1. - 10.3., надсилаються всім органам (підрозділам), які проводитимуть спеціальну перевірку.
Копії документів, зазначених у підпунктах 10.4. - 10.8., надсилаються органам (підрозділам), які проводитимуть перевірку відповідних відомостей, зазначених у пункті 5. цього Порядку.
12. Кадрова служба селищної ради на підставі інформацій про результати спеціальної перевірки та наявність даних, які перешкоджають зайняттю кандидатом посади, отриманих від органів (підрозділів), які проводили спеціальну перевірку, готує довідку про результати спеціальної перевірки за встановленою законодавством формою.
13. Довідка про результати спеціальної перевірки додається
до документів, поданих кандидатом, або до особової справи, якщо прийнято рішення про його призначення на посаду.
14. У разі встановлення за результатами спеціальної перевірки факту подання кандидатом неправдивих відомостей селищний голова, який здійснює призначення (обрання) на посаду, відмовляє такому кандидату у призначенні (обранні) на посаду та протягом трьох робочих днів з дня надходження відповідної інформації повідомляє про виявлений факт Дніпродзержинське міське управління Головного управління МВС України в Дніпропетровській області для реагування в установленому законом порядку.
Рішення про відмову кандидату у призначенні (обранні) на посаду з підстави, зазначеної в абзаці першому цього пункту, може бути оскаржено
до суду.
15. Кандидат, щодо якого проведена спеціальна перевірка, має право на ознайомлення з довідкою про результати спеціальної перевірки. У разі незгоди кандидата з результатами перевірки він може подати свої зауваження у письмовій формі стосовно її результатів до відповідного органу (підрозділу), який здійснював перевірку.
У разі надходження від кандидата зауважень стосовно результатів спеціальної перевірки йому надається письмова відповідь протягом десяти днів    з дати надходження зауважень.
 
Керуючий справами
виконавчого комітету селищної ради                  Н. В. ІВАНЮЖЕНКО