ЗВІТ
про повторне відстеження результативності регуляторного акта –
рішення Дніпродзержинської міської ради «Про здійснення конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності та виконавців робіт
із землеустрою»
із землеустрою»
1. Регуляторний акт – рішення Дніпродзержинської міської ради від 26.02.2010 №905-48/V.
2. Виконавець заходів з відстеження – управління земельних відносин Дніпродзержинської міської ради.
3. Цілі прийняття акта – запровадження у місті Дніпродзержинську чіткої процедури конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності для оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення, на яких розташовані об’єкти нерухомого майна та виконавців робіт із землеустрою,
з метою оперативного вирішення питань щодо продажу земельних ділянок, стимулювання ефективності використання земельного фонду, активізації підприємницької діяльності, проведення земельної реформи та наповнення міського бюджету. Прийняття даного рішення забезпечує відкритість та прозорість відбору суб’єктів оціночної діяльності, спрощення порядку продажу земельних ділянок державної та комунальної власності для громадян та юридичних осіб та зменшення їх витрат, пов’язаних
з процедурою купівлі земельних ділянок.
з метою оперативного вирішення питань щодо продажу земельних ділянок, стимулювання ефективності використання земельного фонду, активізації підприємницької діяльності, проведення земельної реформи та наповнення міського бюджету. Прийняття даного рішення забезпечує відкритість та прозорість відбору суб’єктів оціночної діяльності, спрощення порядку продажу земельних ділянок державної та комунальної власності для громадян та юридичних осіб та зменшення їх витрат, пов’язаних
з процедурою купівлі земельних ділянок.
3. Строки виконання заходів з відстеження – з 10.12.2012 р.
по 25.01.2013 р.
по 25.01.2013 р.
4. Типове відстеження – повторне.
5. Методи одержання результатів відстеження – аналіз даних
з кількості проведених конкурсних відборів суб’єктів оціночної діяльності
з експертної грошової оцінки земельних ділянок, що підлягають продажу та виконавців робіт із землеустрою, кількість укладених договорів на виконання робіт із землеустрою та договорів про оплату авансового внеску в рахунок оплати ціни земельної ділянки, аналіз даних з обсягу надходження коштів
до міського бюджету.
з кількості проведених конкурсних відборів суб’єктів оціночної діяльності
з експертної грошової оцінки земельних ділянок, що підлягають продажу та виконавців робіт із землеустрою, кількість укладених договорів на виконання робіт із землеустрою та договорів про оплату авансового внеску в рахунок оплати ціни земельної ділянки, аналіз даних з обсягу надходження коштів
до міського бюджету.
6. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, способи одержання даних – основою для відстеження результативності цього регуляторного акта є дані конкурсної комісії про кількість проведених конкурсних відборів суб’єктів оціночної діяльності
з експертної грошової оцінки земельних ділянок, що підлягають продажу
та виконавців робіт із землеустрою, кількість укладених договорів
на виконання робіт із землеустрою; дані управління державного казначейства в м. Дніпродзержинську по надходженню коштів до міського бюджету від продажу земельних ділянок.
з експертної грошової оцінки земельних ділянок, що підлягають продажу
та виконавців робіт із землеустрою, кількість укладених договорів
на виконання робіт із землеустрою; дані управління державного казначейства в м. Дніпродзержинську по надходженню коштів до міського бюджету від продажу земельних ділянок.
7. Кількісті та якісні значення показників результативності акта – показниками результативності відстеження регуляторного акта є:
Табл.№1
№ з/п
|
Кількісні показники
|
Одиниці виміру
|
Кількість
|
1.
|
Кількість проведених конкурсних відборів субєктів оціночної діяльності та виконавців робіт із землеустрою
|
Од.
|
___
|
2.
|
Кількість укладених договорів на виконання робіт із землеустрою
|
Од.
|
___
|
3.
|
Кількість прийнятих міською радою рішень про затвердження звітів про експертну грошову оцінку земельних ділянок несільськогосподарського призначення, відповідно до висновків експертів про ринкову вартість об’єкта оцінки
|
Од.
|
___
|
4.
|
Кількість прийнятих міською радою рішень про продаж земельних ділянок
|
Од.
|
___
|
5.
|
Надходження коштів до міського бюджету
від продажу земельних ділянок |
Грн.
|
___
|
Якісні показники результативності відстеження цього регуляторного акта:
а) виконання вимог чинного законодавства;
б) встановлення чіткої процедури визначення суб’єктів оціночної діяльності для оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення, на яких розташовані об’єкти нерухомого майна та виконавців робіт із землеустрою;
в) визначення органів, які здійснюють процедуру визначення суб’єктів оціночної діяльності для оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення, на яких розташовані об’єкти нерухомого майна та виконавців робіт із землеустрою;
г) залучення на конкурентних засадах виконавців робіт із землеустрою стосовно проведення інвентаризації земель міста;
г) стимулювання суб’єктів оціночної діяльності та виконавців робіт
із землеустрою щодо здійснення справедливої та вигідної оцінки земельних ділянок, виготовлення відповідної землевпорядної документації.
із землеустрою щодо здійснення справедливої та вигідної оцінки земельних ділянок, виготовлення відповідної землевпорядної документації.
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта – рішення Дніпродзержинської міської ради від 26.02.2010 №905-48/V «Про здійснення конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності
та виконавців робіт із землеустрою» та ступені досягнення визначених цілей:
та виконавців робіт із землеустрою» та ступені досягнення визначених цілей:
- реалізація державної політики у галузі земельних відносин;
- додержання вимог земельного законодавства;
- створення впорядкованої та прозорої системи контролю
за використанням та охороною земель міста;
за використанням та охороною земель міста;
- запровадження у місті Дніпродзержинську процедури конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності для оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення, на яких розташовані об’єкти нерухомого майна та виконавців робіт із землеустрою;
- створення «здорової» конкуренції між суб’єктами оціночної діяльності та виконавців робіт із землеустрою, що призводить до справедливої
та вигідної оцінки земельних ділянок, виготовлення відповідної землевпорядної документації;
та вигідної оцінки земельних ділянок, виготовлення відповідної землевпорядної документації;
- поповнення міського бюджету.
Висновок. За результатами повторного відстеження результативності регуляторного акта – рішення Дніпродзержинської міської ради від 26.02.2010 №905-48/V «Про здійснення конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності та виконавців робіт із землеустрою» останній вказує
на те, що запропонований порядок конкурсного відбору суб'єктів оціночної діяльності в сфері оцінки земель розв’язав проблему щодо незалежного відбору оцінювачів з експертної грошової оцінки, сформував стабільність земельних відносин, зацікавленість землекористувачів в отриманні
у власність земельної ділянки для обслуговування свого нерухомого майна, забезпечив виникнення конкуренції між суб'єктами оціночної діяльності
в сфері оцінки земель, а також привів до збалансування відносин між органами місцевого самоврядування та суб'єктами оціночної діяльності
в сфері оцінки земель. Також, аналіз показників свідчить про їх позитивну динаміку та доцільність прийняття даного рішення, яке сприяло:
на те, що запропонований порядок конкурсного відбору суб'єктів оціночної діяльності в сфері оцінки земель розв’язав проблему щодо незалежного відбору оцінювачів з експертної грошової оцінки, сформував стабільність земельних відносин, зацікавленість землекористувачів в отриманні
у власність земельної ділянки для обслуговування свого нерухомого майна, забезпечив виникнення конкуренції між суб'єктами оціночної діяльності
в сфері оцінки земель, а також привів до збалансування відносин між органами місцевого самоврядування та суб'єктами оціночної діяльності
в сфері оцінки земель. Також, аналіз показників свідчить про їх позитивну динаміку та доцільність прийняття даного рішення, яке сприяло:
- прозорому процесу відбору суб’єктів оціночної діяльності для виконання землеоціночних робіт на замовлення органів місцевого самоврядування;
- продажу міською радою земельних ділянок несільськогосподарського призначення фізичним та юридичним особам за ринковою ціною;
- набуттю громадянами та юридичними особами права власності на землю, що гарантується Конституцією України.
Даний регуляторний акт відповідає вимогам актів вищої юридичної сили, а також компетенції управління земельних відносин Дніпродзержинської міської ради та не потребує внесення змін чи доповнень.
Міський голова С.О.САФРОНОВ