Головна / /
0000-00-00 00:00:00
          
Звіт про результати повторного відстеження рішення виконавчого комітету міської ради від 28.03.2012 №116 «Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами у м.Дніпродзержинську»за період з 30.05.2013 по 30.06.2013.
ПОГОДЖЕНО
Міський голова
_______________
С.О.САФРОНОВ
ЗВІТ
про результати повторноговідстеження
рішення виконавчого комітету міської ради від 28.03.2012 №116 «Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами у м.Дніпродзержинську»за період з 30.05.2013 по 30.06.2013.
Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується:
Рішення виконавчого комітету міської ради «Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами у м.Дніпродзержинську»
Назва виконавця заходів з відстеження:
Управління містобудування та архітектури міської ради
Мета прийняття регуляторного акта:
Метою правового регулювання, є приведення Порядку розташування рекламних засобів що у м.Дніпродзержинську у відповідність до Типових правил розміщення зовнішньої реклами, до яких були внесені зміни постановою Кабінету Міністрів України „Про внесення змін до Типових правил розміщення зовнішньої реклами” від 09.09.2009 №968 та у відповідність до постанови Кабінету Міністрів України „Про заходи щодо упорядкування видачі документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності” від 21.05.2009 №526, рішення міської ради від 29.04.2011 №107-07/VI „Про визначення робочого органу для регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами в м.Дніпродзержинську”.
Строк виконання заходів: з 30.05.2013 по 30.06.2013.
Тип відстеження: повторне
Методи одержання результатів відстеження:
         Методом відстеження результату регуляторного акта є проведення аналізу кількості суб’єктів господарювання у сфері розміщення зовнішньої реклами в м.Дніпродзержинську, кількість наданих та скасованих дозволів на розміщення зовнішньої реклами та кількість укладених договорів на тимчасове користування місцями розміщення засобів зовнішньої реклами.    
Для проведення базового відстеження використано статистичний  метод одержання результатів відстеження.
Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також спосіб одержання даних:
Для встановлення кількісних показників результативності регуляторного акта використовувались дані робочого органу для регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами в м.Дніпродзержинську та комунального підприємства «Міська інформаційна служба», яке уповноважено укладати договори на тимчасове користування місцями розміщення рекламних засобів, що перебувають у комунальній власності міста.
Кількість, суб'єктів господарювання та фізичних осіб на яких поширюєся дія акта на 01.01.2012 становила 87 власників рекламних конструкцій. На 01.06.2013 зареєстровано 79 власників рекламних конструкцій.
Кількісні та якісні значення показників результативності акта:
Рівень поінформованості субєктів господарювання з основних положень акта є достатній, оскільки зазначений регуляторний акт розміщено на офіційному сайті міської ради .
Відстеження результативності акта здійснювалося за показниками:
-         кількість субєктів господарювання, на яких поширюється дія акта;
-         рівень поінформованості субєктів господарювання та фізичних осіб щодо основних положень регуляторного акта;
-         зміни чинного законодавства щодо регулювання діяльності у сфері розміщення зовнішньої реклами;
-         порівняльний аналіз кількості надходжень коштів за тимчасове користування місцями, що знаходяться у комунальній власності міста, на період пріоритету до бюджету міста;
-         кількість наданих та скасованих дозволів на розміщення зовнішньої реклами у м.Дніпродзержинську;
-         кількість укладених договорів на тимчасове користування місцями розміщення засобів зовнішньої реклами.
За період з 01.07.2012 по 01.07.2013 робочим органом було:
-         надано 108 дозволів на розміщення зовнішньої реклами;
-         скасовано 18 дозволів на розміщення зовнішньої реклами.
Результатом прийняття зазначеного регуляторного акту «Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами у м.Дніпродзержинську», затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 28.03.2012 №116 є:
- запровадження контролю виконавчих органів міської ради за дотриманням виконання договорів на тимчасове користування місцями, що знаходяться у комунальній власності міста, на період пріоритету;
- здійснення комунальним підприємством «Міська інформаційна служба» контролю за надходженням коштів за тимчасове користування місцями, що знаходяться у комунальній власності міста, на поточний рахунок підприємства;
- розміщення сюжетів соціальної спрямованості на території міста ;
- утримання муніципального телебачення.
За період з 01.01.2013 по 04.06.2013 комунальним підприємством «Міська інформаційна служба» було розміщено 100 (сто) сюжетів соціальної спрямованості.
 
Показники результативності  регуляторного акта
За період з 01.06.2011- 01.01.2012
(до прийняття регуляторного акту)
За період з 01.01.2012- 01.07.2012
(термін поперед-нього відстеження)
За період з 01.07.2012 -01.07.2013
(після прийняття регуляторного акту)
Надійшло заяв на отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами
14
79
134
Надано дозволів на розміщення зовнішньої реклами
-
17
108
Надійшло заяв на скасування дозволів на розміщення зовнішньої реклами
--
8
9
Скасовано дозволів на розміщення зовнішньої реклами
-
8
11
Надійшло заяв на переоформлення дозволів на розміщення зовнішньої реклами
15
 
11
8
Переоформлено дозволів на розміщення зовнішньої реклами
-
11
8
Надійшло коштів до бюджету міста за тимчасове користування місцями розміщення засобів зовнішньої реклами на період пріори1тету
189,43грн
7194,86грн
5843,73грн
ёёОцінка результату реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:
         Упровадження даного регуляторного акта дозволило забезпечити реалізацію державної програми сприяння підприємництву, щодо регулювання діяльності у сфері розміщення зовнішньої реклами, що, у свою чергу, підвищило рівень довіри громадян до влади.
Запропоновані способи забезпечують досягнення цілей регулювання:
– диференційного підходу до методики розрахунку плати за тимчасове користування місцями під розміщення засобів зовнішньої реклами на території;
   ефективності використання території міста;
  збільшення надходжень до бюджету міста;
   запобіганню прояву корупційної діяльності.
Висновок
За результатами проведеного повторного відстеження та згідно з тим, що попередній Порядок розміщення зовнішньої реклами у м.Дніпродзержинську, було розроблено на підставі законодавства, чинного до 2009 року, воно набуло суттєвих змін, що викликало потребу у прийнятті даного регуляторного акта. Зазначені вище проблеми викликані змінами у законодавстві та не могли бути вирішені шляхом залучення ринкових механізмів. У зв’язку з розробленням історико-архітектурного опорного плану міста Дніпродзержинськ та визначенням меж історичних ареалів, виникають певні обмеження щодо розміщення рекламних конструкцій на території історичних ареалів, що упорядкує розміщення конструкцій в центральній частині міста.
Аналіз повторного відстеження свідчить, що рішення міської ради «Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами у м.Дніпродзержинську», є актуальним для подальшого впорядкування та контролю за розміщенням рекламних конструкцій на території міста.
У разі виявлення неврегульованих та проблемних моментів при проведенні аналізу показників дії акта, ці моменти буде виправлено шляхом внесення відповідних змін.
 
Заступник міського голови
з питань діяльності виконавчих
органів міської ради, начальник
управління містобудування та архітектури
 міської ради –
головний архітектор міста                                                  Ю.В.БЄЛОБОРОДОВ