ЗВІТ про базове відстеження результативності проекту регуляторного акту – рішення міської ради «Про визначення мінімальної вартості місячної оренди 1 кв.метра загальної площі нерухомого майна фізичних осіб на території м. Дніпродзержинська»
 
ЗВІТ
про базове відстеження результативності проекту регуляторного акту – рішення міської ради «Про визначення мінімальної вартості місячної оренди 1 кв.метра загальної площі нерухомого майна фізичних осіб на території        
м. Дніпродзержинська»
 
1. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується.
Проект рішення міської ради «Про визначення мінімальної вартості місячної оренди 1 кв.метра загальної площі нерухомого майна фізичних осіб на території         м. Дніпродзержинська».
2. Назва виконавця заходів з відстеження.
Департамент фінансів Дніпродзержинської міської ради.
 3. Цілі прийняття регуляторного акта: визначення відповідно до підпункту 170.1.2 пункту 170.1 статті 170 Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1253 «Про затвердження Методики визначення мінімальної суми орендного платежу за нерухоме майно фізичних осіб» мінімальної вартості місячної оренди 1 кв.метра загальної площі нерухомого майна фізичних осіб на території м. Дніпродзержинська, необхідної для встановлення мінімального розміру орендного платежу за нерухоме майно для подальшого його застосування при оподаткуванні фізичних осіб, які передають нерухоме майно в оренду.
4. Строк виконання заходів з відстеження.
з 10.01.2014 по 10.02.2014
5. Тип відстеження.
Базове.
6. Метод одержання результатів відстеження:
Статистичний
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також спосіб їх одержання.
- дані щодо мінімальної вартості місячної оренди 1 кв.м. загальної площі нерухомого майна фізичних осіб, що надається в оренду по м.Дніпродзержинськ.
 - дані Дніпродзержинської об’єднаної державної податкової інспекції щодо кількості фізичних осіб, які надавали нерухомість в оренду (суборенду), житловий найм (піднайм) та обсягу перерахованого податку на доходи фізичних осіб.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта.
Після набрання чинності регуляторного акта результативність визначатиметься за такими якісними та кількісними показниками:
- ефективність розробленого механізму;
- обсяг надходжень податку на доходи фізичних осіб до бюджету міста;
- рівень поінформованості суб’єктів господарювання та фізичних осіб з основних положень регуляторного акта.
За даними Дніпродзержинської ОДПІ кількість фізичних осіб, які надавали у 2013 році нерухомість в оренду (суборенду), житловий найм (піднайм) становить
323 особи, обсяг надходжень податку на доходи фізичних осіб за ознакою 106 «Надання майна в оренду, лізинг або суборенду згідно з п.170.1 ст.170 розділу ІУ Кодексу» утриманого з платників, становить 1938,6 тис.грн, у т.ч. до бюджету міста отримано 969,3 тис.грн. 
Суб’єкти господарювання та фізичні особи були проінформовані засобами масової інформації (вісник «Відомості») та на офіційному сайті мережі Інтернет Дніпродзержинської міської ради стосовно основних положень регуляторного акта.
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення цілей.
Прийняття міською радою даного регуляторного акту забезпечить нормативно-правове врегулювання питання щодо визначення, відповідно до вимог чинного законодавства, мінімальної вартості місячної оренди 1 кв.метра загальної площі нерухомого майна фізичних осіб на території м. Дніпродзержинська, необхідної для встановлення мінімального розміру орендного платежу за нерухоме майно.
Відповідно до ст.10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» з метою оцінки ступеню досягнення цим регуляторним актом визначених цілей, аналіз його результативності буде здійснюватись за допомогою повторного, а в подальшому і періодичних відстежень.
 
 
 
Міський голова                                                                    С.О.САФРОНОВ