1. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується.
Проект рішення виконавчого комітету Дніпродзержинської міської ради «Про утримання міської зливово-меліоративної системи».
2. Назва виконавця заходів з відстеження.
Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпродзержинської міської ради.
3. Цілі прийняття регуляторного акта.
Підготовка нормативно-правового акту:
а) визначає умови скидання поверхневих вод у міську зливово-меліоративну систему;
б) зобов’язує підприємства, що здійснюють скиди стічних вод у міську зливово-меліоративну систему здійснювати оплату
за користування зливово-меліоративною системою
Збір плати за користування міською зливово-меліоративною системою дасть змогу спрямувати кошти на перекачування
стічних та зливових вод, проведення природоохоронних заходів та утримання русел зливово-меліоративної системи, будівлі та
обладнання насосної станції.
4. Строк виконання заходів з відстеження – з 12.03.2014 по 01.06.2014.
5. Тип відстеження – базове.
6. Методи одержання результатів відстеження:
Для проведення базового відстеження використано статистичний метод одержання результатів відстеження.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також спосіб їх одержання.
Основою для відстеження результативності цього регуляторного акта є дані про стан мережі зливово-меліоративної системи,
наявність чи відсутність місць підтоплення в районі меліосистеми, своєчасність перекачування поверхневих вод насосною станцією
та недопущення несанкціонованих скидів стічних вод в міську зливово-меліоративну систему.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта.
Кількісні показниками результативності відстеження регуляторного акту є:
- кількість підприємств, які здійснюють скиди стічних вод до міської зливово-меліоративної системи;
- сума надходжень оплати комунальному підприємству Дніпродзержинської міської ради «Комсервіс» за користування міською
зливово-меліоративною системою від підприємств, що здійснюють скиди стічних вод у міську зливово-меліоративну систему;
- обсяги робіт щодо проведення природоохоронних заходів та утримання меліомережі за рахунок коштів, які надходять від
користувачів міської зливово-меліоративної мережі;
- протяжність очищених русел міської зливово-меліоративної мережі, що забезпечує належне водовідведення стічних та
поверхневих вод.
Якісні показники результативності відстеження цього регуляторного акта:
- санітарно-технічний стан русел міської зливово-меліоративної мережі та прилеглої території;
- своєчасне перекачування стічних та поверхневих вод, які потрапляють до міської зливово-меліоративної мережі;
- технічний стан будівлі та обладнання насосної станції з перекачування поверхневих вод, що потрапляють до міської
зливово-меліоративної системи;
- відсутність підтоплень територій прилеглих до міської зливово-меліоративної системи та житлової забудови;
- фінансовий стан комунального підприємства Дніпродзержинської міської ради «Комсервіс» та розвиток, його потужностей.
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:
Реалізація регуляторного акта дає можливість:
- прийняти умови скидання поверхневих вод у міську зливово-меліоративну систему;
- належної експлуатації міської зливово-меліоративної мережі;
- запобігання несанкціонованих скидів стічних та поверхневих вод;
- запобігання підтоплення прилеглих до зливово-меліоративної системи територій;
- акумулювати додаткові кошти для виконання природоохоронних заходів щодо водовідведення та утримання
міської зливово-меліоративної системи;
- належне відведення ґрунтових вод від житлової забудови та територій промислових підприємств, що розміщені
вздовж міської зливово-меліоративної мережі.
Висновок:
За результатами базового відстеження результативності регуляторного акта проект рішення виконавчого комітету
Дніпродзержинської міської ради «Про утримання міської зливово-меліоративної системи» відповідає вимогам Закону України
«Про благоустрій населених пунктів України», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про забезпечення
санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», Водного кодексу України і не потребує внесення змін та доповнень.
Міський голова С.О.САФРОНОВ