До сектору Дніпродзержинської міської ради з питань захисту прав споживачів з початку року звернулися 957 городян
25-12-2008
З початку 2008 року до послуг сектору Дніпродзержинської міської ради з питань захисту прав споживачів звернулися 957 городян, що на 39% більше, ніж за підсумками 2007 року. Про це повідомила завідувач сектору захисту прав споживачів міської ради Любов Багбая.
З початку року на звернення громадян завдяки зусиллям сектору вдалося повернути споживачам коштів за неякісні товари на суму понад 41 тис. грн, замінено на якісні товарів на суму 38,7 тис. грн, відремонтовано товарів на суму 51 тис. грн.
Цього року основні претензії споживачів стосуються якості встановлення вікон, якості мобільних телефонів та складної побутової техніки. Набагато менше фіксується скарг щодо якості меблів, одягу та взуття.
Сектор з питань захисту прав споживачів Дніпродзержинської міської ради (до 2008 року — відділ) створений у червні 2002 року.