У Дніпродзержинську затверджено заходи щодо поліпшення роботи зі зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради
27-07-2009
    23 липня виконком міської ради  затвердив заходи щодо поліпшення роботи зі зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради.
     Як повідомила начальник відділу роботи зі зверненнями громадян Світлана Сіжук, протягом першого півріччя 2009 року до виконавчих органів міської та районних у місті рад надійшло на розгляд 3 844 звернення, що на 1678 звернень менше, ніж у першому півріччі 2008 року. Кількість порушених громадянами питань збільшилася: з соціального захисту та праці на 30%, питань охорони здоров’я - більш, ніж на 100%, забезпечення законності та охорони правопорядку – на 21%.
     За І півріччя 2009 року органами місцевого самоврядування надано матеріальну допомогу:  за рахунок коштів міського бюджету 476 громадянам міста на суму 85165 грн; за рахунок коштів районних бюджетів – 83 громадянам на загальну суму 13710 грн.
     За словами Світлани Сіжук, у ІІ кварталі поточного року спостерігається тенденція збільшення кількості звернень громадян до органів влади вищого рівня на 12%. Громадяни пишуть до Президента України, Прем’єр - Міністра України, Міністерства праці та соціальної політики з питань виплати заборгованості по заробітній платі, реорганізації підприємств, їх ліквідації, банкрутства, щодо звільнення працівників з роботи з порушенням вимог чинного законодавства.
   Виконавчий комітет Дніпродзержинської міської ради затвердив заходи щодо поліпшення роботи зі зверненнями громадян, в тому числі:
    - здійснення аналізу та проведення моніторингу стану роботи зі зверненнями громадян у виконавчих органах міської, районних у місті
та Карнаухівської селищної рад;
     -   здійснення аналізу щодо звернень громадян, що надійшли через вищі органи влади;
     -   здійснення аналізу тематики  питань, з якими звертаються громадяни міста;
     -   надання громадянам юридичних консультацій з правових питань у приміщенні громадської приймальні міської ради;
     -   впровадження системи оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради та інше.
      Також виконком затвердив методику оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради. Згідно з нею, рівень організації роботи зі зверненнями громадян оцінюється за результатами перевірок виконання вимог нормативно-правових актів посадовими особами виконавчих органів міської ради, аналізу відомостей, які містяться у реєстраційно-контрольних картках чи журналах реєстрації звернень громадян, що ведуться на паперових або електронних носіях, відповідях, довідках, архівних і аналітичних матеріалах, інших документах тощо.