Дніпродзержинська міська влада сприятиме відновленню виробництва на Дніпровському автобусному заводі
05-08-2009
Дніпродзержинська міська влада сприятиме відновленню виробництва у ТОВ «Дніпровський автобусний завод» (ДАЗ, Дніпродзержинськ): на звернення Дніпродзержинського міського голови Ярослава Корчевського на підприємство повернувся колишній керівник ДАЗ (очолював ДАЗ у 2004-2005 роках) Сагіт Фарбазов.
Через відсутність замовлень підприємство практично не здійснювало виробничу діяльність з січня 2009 року, заборгованість з виплати заробітної плати перед працівниками накопичувалася протягом 9 місяців.
Як повідомили на підприємстві, Сагіт Фарбазов приступить до виконання обов'язків керівника ДАЗ з 1 серпня.
На зборах засновників ТОВ «Дніпровський автобусний завод» прийнято низку рішень для стабілізації роботи підприємства, заходів модернізації, завантаження виробничих потужностей. З урахуванням особливостей автомобільного ринку в умовах економічної кризи у 2009 році вирішено зміцнити потужності ДАЗу з ремонту автобусів. Одночасно вживаються заходи з поступового нарощування випуску вже освоєних заводом міських автобусів великої місткості серії «Сіті-ЛАЗ» та освоєння виробництва автобусів середньої місткості моделі А-141, включаючи шкільний варіант моделі. Крім того, перед заводом поставлене завдання освоєння випуску сучасних автобусів малого класу довжиною 7 м.
З метою підвищення рівня автономності підприємства у питаннях розробки технічної документації та поставок комплектуючих виробів вирішуються питання створення на ДАЗі спеціального конструкторсько-технологічного бюро. Реалізація запланованих заходів дозволить вже у 2010 році довести обсяги ремонту та виготовлення автобусів до 150-200 штук, а в подальшій перспективі — до 500 штук на рік. При цьому на першому етапів чисельність працюючих збільшиться з 110 до 260 робітників.
ТОВ „Дніпровський автобусний завод” — колишнє ВАТ „Дніпродзержинський авторемонтний завод”, засновано у лютому 1965 року. Протягом 40 років підприємство спеціалізувалося на виконанні капітальних ремонтів дизельних автомобілів закордонного виробництва „Татра” і „Шкода”, а також автобусів „Ікарус”. В останні роки спеціалізувалося на випуску автобусів Львівського автозаводу та ремонті автобусів усіх марок.