У Дніпродзержинську буде відновлено міську диспетчерську службу на пасажирських маршрутах
07-09-2009
3 вересня на нараді за участю голів районних рад, Карнаухівської селищної ради та керівників структурних підрозділів міської ради Дніпродзержинський міський голова Ярослав Корчевський доручив найближчим часом відновити систему міських диспетчерських пунктів для контролю за рухом пасажирського автотранспорту.
На вимогу Ярослава Корчевського був здійснений аналіз ситуації з перевезенням жителів лівобережжя  27 серпня, яку визнано надзвичайною.
В. о. начальника управління транспорту і зв’язку міської ради Василь Богачов доповів міському голові про підсумки перевірки, проведеною управлінням з цього питання. За його інформацією, мешканців лівобережної частини міста у напрямку руху до правобережної частини міста обслуговують 9 автобусних маршрутів: №4, 10, 14, 17, 18, 20, 20А, 29, 30, на яких працює 6 автомобільних перевізників (автобусні маршрути №4, 17, 10 – ТОВ „Інтерспецмаркет”;  №10, 20, 30 – ПП «Матеріал-Сервіс”; №14 - КП „Трамвай”; №20А – ТОВ „Імперіал”; №29 – ТОВ „Дніпромаршрут”.
На автобусних маршрутах, які проходять через мостовий перехід, повинно щодня працювати в середньому до 150 автобусів, але 27.08.2009 з 8.00 до 10.00 працювало тільки 78. Було зареєстровано 24 автобуси ТОВ „Інтерспецмаркет” при плановій кількості 55; 29 із 33 автобусів ПП «Матеріал-Сервіс”; 20 із 34 автобусів ТОВ „Дніпромаршрут”; 5 із 15 ТОВ «Транзит-95». Не було жодного із сьоми автобусів КП „Трамвай”, жодного із трьох автобусів ТОВ „Імперіал”.
Близько 70 водіїв самовільно, без будь-яких поважних причин, покинули маршрути.
За висновком управління транспорту і зв’язку робота водіїв на протязі дня на автобусних маршрутах не контролюється (виняток складають КП „Трамвай”, ПП „Матеріал-Сервіс”, ТОВ „Транзит”, КАТП „042802”).
Підприємствам-перевізникам направлені претензії та приписи з попередженням про дострокове розірвання договорів на організацію пасажирських перевезень у разі повторних зривів руху транспорту на закріплених за ними автобусних маршрутах.
Учасники наради висловили думку, що відсутність на автопідприємствах відомчого диспетчерського контролю та особливо відсутність у місті єдиної центральної диспетчерської служби призводить до практично повної безконтрольності руху пасажирського автомобільного транспорту: порушуються планова кількість автобусів на маршрутах, інтервали та графіки руху.
Крім відновлення диспетчерської служби, міський голова доручив організувати централізоване медичне обстеження водіїв, а також забезпечити благоустрій та прибирання місць стоянок автотранспорту за рахунок підприємств-перевізників.
 
 
27.08.09 з 07.00 до 10.00 на автобусних зупинках лівобережної частини Дніпродзержинська виникли великі черги пасажирів - по 100-120 чоловік на кожному автобусному маршруті. Пасажири годинами чекали на зупинках, запізнювалися на роботу. Це призвело до соціальної напруги, масового незадоволення роботою міського пасажирського автомобільного транспорту.