15-10-2009
13 жовтня Дніпродзержинський міський голова Ярослав Корчевський на оперативний нараді з керівниками структурних підрозділів виконавчих органів міської ради надав доручення профільним управлінням щодо опрацювання низки соціальних проектів розвитку комунальної інфраструктури.
Зокрема, за дорученнями мають бути опрацьовані проекти спорудження артезіанських свердловин для створення резервної або альтернативної системи водозабору; проект програми розширення зелених зон міста із збільшенням площ зелених насаджень до міського рівня 25 кв. метрів на кожного мешканця (існуючий рівень площ зелених насаджень становить 5 кв. метрів на кожного мешканця).
За коментарем Ярослава Корчевського для інформагентства «Придніпров’я», найближчим часом мають бути опрацьовані ще два важливих проекти розвитку інфраструктури: передачі греблі Дніпродзержинської ГЕС на баланс керуючої компанії — ВАТ «Укргідроенерго» (гребля включає магістраль та її продовження до лівобережної набережної і перехрестя з трасою на Орлик), здійснення ремонту доріг міста, що ведуть від центру до греблі ГЕС для переведення транспортного руху на греблю під час ремонту лівобережного мосту-шляхопроводу.
За словами Ярослава Корчевського, на одну з чергових сесій міської ради буде винесена пропозиція про доцільність організації платного проїзду транзитного вантажного автотранспорту по лівобережному мосту після його ремонту.
Загальна довжина лівобережного мостового переходу становить 13,5 км, має 4 прольоти-власне мости: над суднохідним і несудохідним руслом Дніпра, над залізницею та Єлізаветівською трасою. Побудований у 1996 році для розвантаження транзитного транспортного сполучення з Полтавським напрямком та сполученням центру Дніпродзержинська з лівобережним житловим масивом, де мешкають понад 80 тис. городян. До цього рух цього напрямку здійснювався через греблю Дніпродзержинської ГЕС.