Лівобережний міст-шляхопровід у Дніпродзержинську потребує невідкладної реконструкції
06-11-2009
У Дніпродзержинську Лівобережний міст-шляхопровід через зношеність низки вузлів та конструкцій потребує невідкладної реконструкції і за умови завершення під'їзних шляхів до греблі Дніпродзержинської ГЕС (об'їзна дорога сполучення з лівобережним житловим масивом) може бути закритий вже до кінця цього року.
Міський голова Ярослав Корчевський надав відповідні доручення профільним службам про надання запитів щодо фінансування ремонту Лівобережного мосту: витрати на повний комплекс реконструкції становлять декілька десятків мільйонів гривень і реалізація проекту можлива за умов державного фінансування.
За словами Ярослава Корчевського, майже 15 років міст не ремонтувався належним чином, до того ж, має бути добудований у повному комплексі з врізанням безпосередньо на шляхи лівобережного житлового масиву.
Якщо погода не дозволить завершити ремонт під’їзних шляхів до греблі ГЕС у цьому сезоні, то міст буде закритий навесні 2010 року.
Загальна довжина Лівобережного мостового переходу у Дніпродзержинську становить 13,5 км, має 4 прольоти-власне мости: над суднохідним і несудохідним руслом Дніпра, над залізницею та Єлізаветівською трасою. Побудований у 1996 році для розвантаження транзитного транспортного сполучення з Полтавським напрямком та сполученням центру Дніпродзержинська з лівобережним житловим масивом, де мешкають понад 80 тис. городян. До цього рух цього напрямку здійснювався через греблю Дніпродзержинської ГЕС.