У Дніпродзержинську за сприяння сектору з питань захисту прав споживачів з початку року городянам повернено за неякісні товари понад 28 тисяч гривень
30-12-2009
За сприяння сектору з питань захисту прав споживачів управління споживчого ринку, розвитку підприємництва та захисту прав споживачів Дніпродзержинської міської ради з початку року городянам повернено коштів за неякісні товари на суму понад 28 тис. грн.
Як повідомили в управлінні споживчого ринку, розвитку підприємництва та захисту прав споживачів, упродовж року до сектору звернулися 439 громадян міста зі скаргами на неякісні товари. У загальній кількості звернень домінують скарги на якість вітчизняних та іноземних промислових товарів, зокрема, складної побутової техніки, мобільних телефонів, а також скарги з питань несвоєчасного виконання замовлень з виготовлення металопластикових вікон, надання платних побутових послуг.
За результатами розгляду звернень споживачам замінено товарів на суму 26 тис. грн, відремонтовано товарів на суму 26,5 тис. грн. За участі сектору захисту прав споживачів протягом року проведено перевірки підприємств торгівлі та ресторанного господарства, у 12 з яких припинено реалізацію товарів з вичерпаним терміном придатності, призупинено реалізацію продукції, що не мала належного документального супроводу.
Сектор з питань захисту прав споживачів Дніпродзержинської міської ради (до 2008 року — відділ) створений у червні 2002 року