У Дніпродзержинську пройшло позачергове засідання виконкому міської ради з питань незадовільного стану пасажирських перевезень у місті
15-04-2010
За ініціативи Дніпродзержинського міського голови Ярослава Корчевського 14 квітня було скликане позачергове засідання виконкому міської ради з питань незадовільного стану пасажирських автобусних перевезень у місті, збільшення кількості скарг від населення на збої руху транспорту, особливо у години пік.
До участі у позачерговому засіданні виконкому були запрошені керівники автотранспортних підприємств-перевізників, керівники міських управлінь МВС, СБУ, відділу ДАІ.
За словами міського голови, членів виконкому міської ради, ситуація, що наразі склалася у місті з пасажирськими автоперевезеннями загального користування, є критичною і нагадує або бойкот водіїв автотранспорту, або навмисне провокування соціального вибуху – на маршрутах працює майже вдвічі менша кількість автобусів, заявлених за умовами угод. У ранкові години пік на зупинках у віддалених житлових масивах лівобережжя, Черемушок, Соцміста, селищ Карнаухівка та Романкове створюються тисячні черги. Така ж ситуація спостерігається після завершення денних змін, коли працівники промислових підприємств не в змозі вчасно виїхати з центральних районів.
Пояснення перевізників щодо причин збоїв руху автотранспорту містили низку аргументів про економічну невигідність обслуговування деяких маршрутів з нестабільним пасажиропотоком, невідповідність витрат на обслуговування існуючим тарифам, та навіть невихід водіїв на маршрути через проведення рейдових перевірок технічного стану транспортних засобів (з 9 квітня оголошено Всеукраїнський рейд перевірки стану транспортних засобів).
Всі керівники транспортних підприємств погоджуються при цьому з необхідністю введення контролю руху та централізованої диспетчеризації.
 Обговорення питання на позачерговому виконкомі міської ради тривало більше двох годин. В результаті запропоновано низку заходів з поліпшення ситуації: налагодження диспетчеризації та контролю руху, створення на підприємствах органів по контролю безпеки руху, розробку жорстких вимог до перевізників щодо виконання зобов’язань угод у повному обсязі та недопущення порушників таких угод до нового конкурсу міських пасажирських перевезень. Також автоперевізниками ініційоване питання щодо перегляду тарифів на послуги пасажирського автотранспорту.  
 
У Дніпродзержинську щодня на міських автобусних маршрутах працює у середньому 380 одиниць транспорту, з них автобусів середньої місткості – 80 (21% від загальної кількості), у тому числі 10 автобусів ПАЗ комунальної власності. Пасажирським та міським електротранспортом щодня перевозиться 160 тис. пасажирів: автотранспортом – 115 тис., електротранспортом -45 тис.