14-06-2010
У Дніпродзержинську 12 червня о 22-й годині на ділянці лівобережного мосту-шляхопроводу над другим річищем сталося спухання асфальтового покриття над тепловим швом на висоту до 15 см, рух транспорту перекрито.
Як повідомили в управлінні з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Дніпродзержинської міської ради, про виявлене порушення асфальтового покриття працівники ДАІ відразу ж повідомили структурам МНС та міської влади. У міськвиконкомі відбулися засідання дніпродзержинської міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій. З метою недопущення подальшого ускладнення ситуації рух транспорту сполученням лівий берег – центр міста був перенаправлений греблею ГЕС.
На звернення до експертів для оцінки небезпеки та подальших дій з відновлення функцій теплового шва до міста терміново прибули представники інституту «ДніпроДІПтранс» (Дніпропетровськ), які провели зовнішнє обстеження мосту. За попередніми результатами обстеження, небезпеки руйнування конструкцій та перешкод для руху транспорту (з певними швидкісними обмеженнями) не виявлено.
Станом на 14 червня рух транспорту мостом не відновлено до отримання офіційної експертизи фахівців з кінцевим висновком щодо безпеки відновлення руху та методик відновлення функцій теплового шва. За попередніми висновками втрата цих функцій обумовлена впливом високих температур повітря, інтенсивністю руху транспорту та зношеністю теплового шва.
За інформацією управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення міської ради, рух транспорту мостом може бути відновлений вже ввечері 14 червня. Чутки про ДТП через спухання асфальту (дільниця над тепловим швом на обох смугах руху має вигляд «лежачого поліцейського») та наявність жертв цих ДТП всі профільні та контролюючі служби міста і області спростовують.
Загальна довжина Дніпродзержинського лівобережного мостового переходу становить 13,5 км, має 4 прольоти – власне мости: над суднохідним і несудохідним руслом Дніпра, над залізницею та Єлізаветівською трасою. Побудований у 1996 році для розвантаження транзитного транспортного сполучення з Полтавським напрямком та сполученням центру Дніпродзержинська з лівобережним житловим масивом, де мешкає понад 80 тис. городян. До цього рух цього напрямку здійснювався через греблю Дніпродзержинської ГЕС.