У Дніпродзержинську для відновлення функцій лівобережного мосту-шляхопроводу проведено 3 засідання міської комісії з техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій
14-06-2010
У Дніпродзержинську для відновлення функцій лівобережного мосту-шляхопроводу, де 12 червня на ділянці над другим річищем сталося спухання асфальту над тепловим швом, проведено 3 засідання міської комісії з техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (ТЕБ НС).
Перша нарада комісії ТЕБ НС відбулася в ніч на 13 червня і визначила першочергові заходи із запобігання ускладнення ситуації: припинення руху транспорту, залучення експертів для термінового обстеження ділянки мосту. Дві інших наради, що пройшли 13 та 14 червня, надали оцінку ступеня складності ситуації, визначення методики відновлення функцій теплового шва та причини деформації дорожнього покриття.
Участь в останній нараді ТЕБ НС взяв заступник голови Дніпропетровської облдержадміністрації Геннадій Темник, який провів засідання, а ткож директор інституту «ДніпроДІПтранс» (Дніпропетровськ) Ігор Савілов, головний інженер проекту цього інституту Юрій Зубарєв, керівництво ВАТ «Мостобуд-12» (Дніпропетровськ), представники управління МНС області, обласного управління ДАІ, профільних служб та управлінь Дніпродзержинської міської ради.
Відзначено доцільність та оперативність дій, вжитих міською владою, управліннями МНС та ДАІ, що дозволили попередити будь-яке ускладнення ситуації, налагодити дорожній рух в об’їзд мосту, контролювати розвиток подій.
За словами Геннадія Темника, зовнішнє обстеження мосту показало, що ситуація керована, нічого надзвичайного та небезпечного для подальшої експлуатації шляхопроводу не виявлено.
Після отримання кінцевих результатів експертизи рух транспорту мостом буде відновлено і, можливо, вже ввечері 14 червня. Наразі експерти продовжують обстеження конструкцій теплового шва, вивчають проектну документацію для точного виявлення причин спухання дорожнього покриття і аналізу наслідків. Відновлювальні роботи на ділянці мосту можуть проводитися за умов налагодження руху транспорту з певними обмеженнями – почергово на кожній смузі.
За словами Геннадія Темника, ситуація з деформацією асфальту на лівобережному мосту у Дніпродзержинську набула неадекватного резонансу у ЗМІ, який важко пояснити з точки зору здорового глузду та істинного розвитку подій.
Загальна довжина Дніпродзержинського лівобережного мостового переходу становить 13,5 км, має 4 прольоти – власне мости: над суднохідним і несудохідним руслом Дніпра, над залізницею та Єлізаветівською трасою. Побудований у 1996 році для розвантаження транзитного транспортного сполучення з Полтавським напрямком та сполученням центру Дніпродзержинська з лівобережним житловим масивом, де мешкає понад 80 тис. городян. До цього рух цього напрямку здійснювався через греблю Дніпродзержинської ГЕС.