15-06-2010
15 червня до Дніпродзержинська прибув голова Дніпропетровської облдержадміністрації Олександр Вілкул для вивчення на місці ситуації з деформацією температурного шва на лівобережному мосту-шляхопроводі, визначення ключових позицій оцінки складності проблеми та шляхів її вирішення.
За словами Олександра Вілкула, аварійну ситуацію обласна влада взяла під контроль, з цього приводу терміново було проведено нараду під головуванням Олександра Вілкула із залученням провідних фахівців профільного мостобудівного інституту «ДніпроДІПРОтранс». У Дніпродзержинську Олександр Вілкул після огляду аварійної ділянки мосту повідомив про ключові висновки та рішення: «Сьогодні до кінця дня транспортний рух по одній зі смуг мосту буде відновлено, перед профільним інститутом поставлено завдання до 1 липня завершити проект усунення аварійної ситуації, проведені переговори з мостобудівним підприємством «Мостобуд-12», яке висловило готовність у скорочений термін провести відновлювальні роботи на аварійній ділянці – почергово по кожній смузі».
Планується встановлення нового обладнання температурних швів з прорезиненими вставками, нормальна функціональна можливість мосту буде відновлена у повному комплексі до 1 серпня. Олександр Вілкул поінформував і про власні висновки щодо причин ситуації, підкресливши, що профільне міське комунальне підприємство «Дніпродзержинське управління експлуатації мостів і шляхопроводів» вже третій рік перебуває у процедурі банкрутства і не в змозі належним чином проводити технічне обслуговування мосту.
«Ремонтні роботи на мосту не велися впродовж 15 років, і наразі ситуація вимагає набагато більше витрат для ліквідації аварійної ситуації, ніж знадобилося б для планового фінансування на профілактичне обслуговування мосту. Це серйозні питання до міської влади, бо витрати на відновлювальні роботи становитимуть декілька мільйонів гривень з міського бюджету Дніпродзержинська», - сказав Олександр Вілкул.
Голова облдержадміністрації після огляду аварійної ділянки мосту взяв участь у нараді з визначення першочергових заходів усунення аварії. За висновками фахівців, обстеження мосту показало задовільний стан основних конструкцій, проблематичним визнано стан лише температурного шву через його засміченість будівельним сміттям, бетоном, цементом. За умов високої температури повітря температурний шов таким чином не виконав функції компенсації стиснення, що і призвело 12 червня до спухання асфальтового покриття на дільниці над швом на обох смугах транспортного руху.
Загальна довжина Дніпродзержинського лівобережного мостового переходу становить 13,5 км, має 4 прольоти – власне мости: над суднохідним і несудохідним руслом Дніпра, над залізницею та Єлізаветівською трасою. Побудований у 1996 році для розвантаження транзитного транспортного сполучення з Полтавським напрямком та сполученням центру Дніпродзержинська з лівобережним житловим масивом, де мешкає понад 80 тис. городян. До цього рух цього напрямку здійснювався через греблю Дніпродзержинської ГЕС.