30-06-2010
У Дніпродзержинську пройшло засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (ТЕБ НС), рішенням якої створено робочу групу для проведення візуального обстеження відкосів, елементів конструкції лівобережного мосту-шляхопроводу з визначенням першочергових заходів приведення їх у належний технічний стан.
Рішенням комісії ТЕБ НС співробітники Інституту «ДніпроДІПРОтранс» (Дніпропетровськ) для виконання робіт з обстеження деформаційних швів на мостовому переході забезпечені альпіністським спорядженням; комунальному підприємству «Дорожник» доручено забезпечити постійну належну експлуатацію споруд та конструкцій мостового переходу та всіх інших мостів і шляхопроводів міста, щоденну перевірку їх стану.
У Дніпродзержинську 12 червня о 22-й годині на ділянці лівобережного мосту-шляхопроводу над другим річищем сталося спухання асфальтового покриття над тепловим швом на висоту до 15 см – рух транспорту було перекрито на три доби. Загальна довжина лівобережного мостового переходу становить 13,5 км, має 4 прольоти – власне мости: над суднохідним і несудохідним руслом Дніпра, над залізницею та Єлізаветівською трасою. Побудований у 1996 році для розвантаження транзитного транспортного сполучення з Полтавським напрямком та сполученням центру Дніпродзержинська з лівобережним житловим масивом, де мешкає понад 80 тис. городян. До цього рух цього напрямку здійснювався через греблю Дніпродзержинської ГЕС.