До сектору з питань захисту прав споживачів Дніпродзержинської міської ради з початку року звернулися 450 городян
05-11-2010
До сектору з питань захисту прав споживачів управління з питань споживчого ринку, розвитку підприємництва та захисту прав споживачів Дніпродзержинської міської ради з початку року звернулися 450 городян зі скаргами на якість непродовольчих товарів. Про це завідувач сектором захисту прав споживачів Дніпродзержинської міської ради Любов Багбая.
Переважна більшість скарг стосувалася невідповідної якості взуття, мобільних телефонів, комп’ютерної та побутової техніки. За результатами розгляду звернень споживачам повернуто кошти за неякісні товари на суму 24,6 тис. грн, а також замінено товарів на загальну суму 21,3 тис. грн, відремонтовано товарів на суму 49,5 тис. грн.
Спеціалістами управління проведено планові перевірки дотримання законодавства з питань захисту прав споживачів у сфері торгівлі та ресторанного господарства 41 підприємства. За результатами перевірок на 20 підприємствах припинено реалізацію товарів з вичерпаним терміном придатності, на 19 підприємствах виявлено та тимчасово призупинено реалізацію продукції, яка не супроводжувалася необхідною інформацією та відповідними документами. Проведено 58 позапланових перевірок за зверненнями громадян.
Сектор з питань захисту прав споживачів Дніпродзержинської міської ради (до 2008 року — відділ) створений в червні 2002 року.