Олександр Вілкул: «Розвиток залізничної інфраструктури – важливий елемент розвитку регіону»
21-12-2010
На Дніпропетровщині відкрито найбільший транспортний інфраструктурний проект 2010 року. Про це  повідомили в управлінні преси та інформації Дніпропетровської обласної державної адміністрації.
За дорученням губернатора області Олександра Вілкула заступник голови облдержадміністрації Геннадій Темник відкрив модернізований залізничний міст перегону «Рядова – Грековата». Також у заході взяв участь начальник Придніпровської залізниці Олександр Момот. Робота нового мосту дозволить не тільки скоротити час проходження поїздів, а й значно заощадить кошти, як залізниці, так і промислових підприємств області.
В урочистих заходах також взяв участь міський голова Кривого Рогу Юрій Вілкул.
Загальні витрати на відновлення руху на перегоні «Рядова – Грековата» та будівництво мосту склали понад 90 млн грн. Річна економія від відкриття мосту «27-го» кілометру становитиме понад 38 млн грн. Придніпровські залізничники припускають, що відновлений міст окупить себе за 3-4 роки.
«Придніпровська залізниця відіграє важливу роль у роботі промислового комплексу нашої області. В першу чергу, це стосується безпечних і якісних вантажних перевезень. Адже залізниця є ключовим сполученням між промисловими підприємствами області та країни. Відкриття модернізованого залізничного мосту – це найбільший інфраструктурний проект, реалізований провідним державним підприємством - «Укрзалізниця» спільно з обласною владою - зазначив заступник голови облдержадміністрації Геннадій Темник.
Він наголосив, що мета цього проекту – підвищити ефективність використання виробничих ресурсів і забезпечити безпеку руху на залізниці.
Цьогоріч, завдяки зростанню промислового виробництва в регіоні, залізничним транспортом перевезено понад 110 млн тонн вантажів. Це на 15,6% більше, ніж торік. Зважаючи на те, що економіка регіону розвивається і обсяги промислового виробництва збільшуються, роботи з модернізації залізничних мостів та переїздів будуть продовжені. Адже губернатор Дніпропетровщини наголошує, що розвиток залізничної інфраструктури – важливий елемент розвитку регіону.
Довідка:
У 2000 році перегін Рядова – Грековата довжиною 21,1 км буд закритий для руху поїздів через аварійний стан залізничного мосту. Після чого вантажні потяги слідували перегоном «Кривий Ріг – Кривий Ріг-Західний» через одноколійний залізничний міст 109-го кілометра.
У зв'язку з цим збільшилося навантаження на зазначений міст і в разі непередбачених ситуацій на ньому Долинська ділянка могла б стати ізольованою від загальної мережі Придніпровської залізниці. Відтак втратився б стик з Одеською залізницею за станцією Тимкове.
2010 року було прийнято рішення реконструювати міст 27-го км перегону «Рядова – Грековата» і відновити до нього залізничні колії. Роботи почалися у червні.
В ході робіт:
·        відновлено більше 20 км верхньої будови колії на перегоні «Рядова – Грековата»,;
·        відновлено з'їзди та шляхи на станціях Рядова та Грековата,
·        укріплені нульова та шоста опори мосту 27-го кілометра
·        відновлені конуси мосту.
При цьому було влаштовано 85 буро-набивних паль, для влаштування яких використано понад півтори тисячі кубічних метрів бетону. При спорудженні конусів мосту виконано 64,2 тис. куб. м земляних робіт.
Протягом усього мосту укладено 214 погонних метрів плит безбаластного мостового полотна. Також виконано укладку 10 комплектів стрілочних переводів.
Весь перегін «Рядова – Грековата» залізничники роблять «оксамитовим». Тобто - стиків.
Енергетики Придніпровської залізниці відновили на зазначеній ділянці всю контактну мережу. Зокрема було встановлено 56 опор автоблокування і змонтовано 17 км проводів. Встановлено 170 опор контактної мережі, на яких змонтовано 22 км несучого тросу, 18 км – підсилюючого дроти і 44 км - контактного проводу.
Також у результаті робіт було змонтовано 58 км ліній поздовжнього електропостачання.
Крім того, на перегоні побудовано дві посадочні платформи, виконано їх електропостачання та освітлення, влаштована система автоблокування, задля безпеки встановлені вхідні та попереджувальні світлофори на станціях Рядова та Грековата.