31-12-2010
30 грудня рішенням позачергової сесії Дніпродзержинської міської ради 6-го скликання затверджено міський бюджет на 2011 рік, в якому надходження від плати за землю прогнозуються в обсязі 180 млн 448,5 тис. грн., що на 67,5% перевищує запланований у міському бюджеті обсяг надходжень з цього джерела у 2010 році.
При визначенні прогнозного обсягу плати за землю враховано норми Бюджетного кодексу України від 8 липня 2010 року, відповідно до якого, починаючи з 2011 року, до бюджетів місцевого самоврядування зараховується 100% плати за землю, а також відповідно до Податкового кодексу та Закону України «Про оренду землі», якими визначено, що річна орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності на може бути меншою трикратного розміру земельного податку.
Враховано також дані управління земельних відносин міської ради щодо розміру річної орендної плати по укладених з юридичними і фізичними особами договорів оренди, динаміку надходжень за три попередні роки щодо нарахованих сум плати за землю з урахуванням коефіцієнту індексації грошової оцінки земель, погашення податкового боргу.
Прогнозується надходження у другому півріччі 2011 року коштів земельного податку та орендної плати з юридичних і фізичних осіб відповідно до рішення міської ради «Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста» (прийнято у грудні 2010 року, набуває чинності з 1 липня 2011 року).
У міському бюджеті Дніпродзержинська на 2010 рік при проектних розрахунках надходжень плати за землю враховано фактичні надходження за 3 попередні роки та дані ДПІ у місті з урахуванням індексації грошової оцінки земель і було передбачено загальний обсяг плати за землю у сумі 107,7 млн грн. Станом на грудень 2010 року за даними ДПІ у Дніпродзержинську податковий борг по платі за землю становить 8,2 млн грн, у тому числі по орендній платі 1,9 млн грн. За січень-листопад 2010 року отримано до бюджету 67,5 млн грн. плати за землю, що становить 62,4% від запланованого.У 2010 році до бюджету міста надходило 75% плати за землю від загальної суми, сплаченої на території міста, решта коштів була направлена до обласного бюджету.