У Дніпродзержинську торік до сектору з питань захисту прав споживачів звернулися понад 500 городян
14-03-2011

 

У Дніпродзержинську торік до сектору з питань захисту прав з питань захисту прав споживачів управління з питань споживчого ринку, розвитку підприємництва та захисту прав споживачів міської ради звернулися понад 500 громадян міста, у тому числі 136 — письмово.
Звернення надходили з питань придбання товарів неналежної якості, скарги на якість вітчизняних та іноземних непродовольчих товарів, таких як складна побутова техніка, мобільні телефони, взуття та інші промислові товари, отримання неякісних побутових послуг, з питань несвоєчасного виконання замовлень з виготовлення металопластикових вікон та дверей, надання платних побутових послуг тощо.
Найбільша кількість звернень надходить з питань якості складної побутової техніки, мобільних телефонів та взуття. Щодня телефоном отримують консультації з питань чинного законодавства про захист прав споживачів близько 10 осіб, 94% порушених питань вирішується позитивно на користь споживачів. Після опрацювання письмових звернень споживачам були повернені кошти за неякісні товари та надані послуги на суму 42,6 тис. грн, а також замінено товарів на суму 25,3 тис. грн, відремонтовано товарів на суму 51,1 тис. грн.
Сектор з питань захисту прав споживачів Дніпродзержинської міської ради (до 2008 року — відділ) створений у червні 2002 року.