31 березня рішенням чергової сесії Дніпродзержинської міської ради затверджено Концепцію розвитку муніципального транспорту у місті, за даними якої зношеність рухомого складу трамвайного парку наразі становить 80%.
З 51 трамвайного вагону 15 (2(,4%) потребують капітального ремонту, 16 – середнього. Станом на 2011 рік 50 вагонів (98%) відпрацювали нормативний термін експлуатації, і таким чином, парк трамвайних вагонів перейшов у фазу ненадійного, небезпечного, з великими трудовитратами стану. Собівартість послуг на одного платного пасажира становить 5,41 грн. Для подальшої експлуатації трамвайного парку у місті необхідно відповідно до нормативних документів виконати капітальні ремонти і продовжити термін експлуатації вагонів, на що потрібно витратити близько 19,5 млн грн. Концепцією розвитку муніципального транспорту у місті визначено, що основні інвестицій у міськелектротранспорт (крім компенсації збитків у розмірі близько 3,5 млн грн. на рік) мають бути спрямовані на відновлення та модернізацію рухомого складу за Програмою розвитку міськелектротранспорту, затвердженою (зі змінами) у січні поточного року.
У Дніпродзержинську щоденно на 4-ї трамвайних маршрутах працює 21-29 трамвайних вагонів, загальна довжина трамвайної колії – 78,3 км, кількість тягових підстанцій – 14. У середньому за добу трамвай здійснює перевезення 1435 пасажирів, у тому числі пільгових категорій – 72%. Відшкодування збитків від перевезення пільгових категорій проводиться не у повному обсязі: рівень збитковості підприємства у 2010 році становив 18,9%.