До Дніпродзержинської міської ради з початку нинішньої каденції надійшло 3306 звернень громадян
17-06-2011

 

До Дніпродзержинської міської ради з початку нинішньої, шостої каденції надійшло 3306 звернень громадян, в яких порушено 3447 питань.
Громадяни, переважно, зверталися з питань комунального та житлового господарства, соціального захисту та екологічної безпеки.
На виконання розпорядження голови Дніпропетровської облдержадміністрації «Про організацію регіонального інформаційно-ресурсного центру «Відкрита влада», у відділі роботи із зверненнями громадян Дніпродзержинської міської ради втілено комп’ютерну систему обліку звернень.
Тричі на місяць особистий прийом мешканців міста, у тому числі представників пільгових категорій населення, веде міський голова Станіслав Сафронов.
Письмово до органів місцевого самоврядування звернулися 2811 городян, оперативне реагування на скарги та пропозиції забезпечено особисто міським головою у відношенні до 1022 звернень. Через органи влади вищого рівня зверталися 672 мешканці міста, з них на урядову «гарячу» лінію надійшло 372 звернення.
Завдяки посиленому контролю з боку міського голови, усі звернення, надіслані через органи влади вищого рівня, вирішуються своєчасно.
Щомісяця до органів місцевого самоврядування Дніпродзержинська звертаються близько 100 городян.