17-08-2011
З початку року до відділу захисту прав споживачів управління споживчого ринку, розвитку підприємництва та захисту прав споживачів Дніпродзержинської міської ради звернулися близько 400 городян зі скаргами на якість товарів та послуг. Про це повідомили в управлінні споживчого ринку, розвитку підприємництва та захисту прав споживачів міської ради.
За підсумками розгляду письмових скарг споживачам повернуто кошти на суму 15,9 тис. грн, замінено товарів на 14,9 тис. грн, здійснено ремонт товарів на 49,2 тис. грн.
Спеціалістами управління при відпрацювання скарг проводиться робота з керівниками об’єктів торгівлі та підприємствами побутових послуг, у результаті якої законні вимоги споживачів задовольняються у повному обсязі.
Аналіз звернень споживачів свідчить, що найбільша кількість скарг з початку 2011 року надходить на неякісну побутову техніку, мобільні телефони, а також несвоєчасне виконання замовлень на виготовлення металопластикових вікон та дверей або неякісну їх установку.
Відділ з питань захисту прав споживачів Дніпродзержинської міської ради створений у червні 2002 року.