У Дніпродзержинську завершується реалізація програми приведення зовнішньої реклами у відповідність до вимог естетики і доцільності
10-06-2008
У Дніпродзержинську завершується реалізація програми приведення зовнішньої реклами, розташованої та території міста, у відповідність до вимог естетики і доцільності за схемою, розробленою комунальним підприємством «Міська інформаційна служба» (МІС).
Про це повідомила директор КП «МІС» Галина Куропятникова.
Схема розміщення конструкцій зовнішньої реклами у місті розглянута на містобудівній раді управління головного архітектора міста, створена з урахуванням рекомендацій спеціалістів у галузі містобудування, управління ДАІ та власників конструкцій зовнішньої реклами.
Переважна більшість власників конструкцій зовнішньої реклами погодилася з вимогами нової схеми, зняла застарілі конструкції та погодилася з перенесенням ряду конструкцій у рекомендовані місця дислокації, що відповідатиме зручним умовам пішохідного руху та вимогам до естетичного вигляду реклами. Крім того, більшість власників зовнішньої реклами надала згоду на розміщення на ряді конструкцій соціальної реклами про діяльність міста та перспективи його розвитку.
Орієнтовно у липні буде повністю завершено приведення зовнішньої реклами у місті до вимог нової схеми.
Станом на червень у Дніпродзержинську налічується 545 конструкцій зовнішньої реклами, у тому числі 283 біг-борди.
Комунальне підприємство „Міська інформаційна служба” створено рішенням Дніпродзержинської міської ради у 1998 році, один із напрямків діяльності — надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами.