До Дніпродзержинської міської ради торік надійшло 4787 звернень громадян
25-01-2012
За підсумками 2011 року до Дніпродзержинської міської ради надійшло 4787 звернень громадян, в яких порушено 2167 питань стосовно надання комунальних послуг. Про це повідомили у відділі роботи зі зверненнями громадян міської ради.
Відділом роботи зі зверненнями громадян міської ради проведено статистично-аналітичний аналіз звернень громадян, які надійшли у 2011 році.
1296 звернень громадян за резолюціями керівництва міської ради та її виконавчого комітету направлено на опрацювання до організацій та підприємств, що надають комунальні послуги громадянам, через управління житлового господарства міської ради, яке здійснює оперативне їх підпорядкування.
Із 1296 звернень громадян за їх видом надійшло: заяв (клопотань) — 1193, пропозицій (зауважень) — 3, скарг — 100. Громадян пільгової категорії та громадян, які потребують соціальної підтримки, звернулося 480, з них: інвалідів Великої Вітчизняної війни — 15; інвалідів війни — 5; учасників бойових дій — 15; учасників війни — 86; дітей війни — 191; учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС — 7; ветеранів праці — 50; інвалідів загального захворювання та дітей-інвалідів — 101; одиноких матерів — 8; багатодітних сімей — 2. Розглянуто колективних звернень — 268, повторно звернулися 82 громадянина.
Громадянами порушуються питання стосовно водозабезпечення, теплопостачання, газопостачання; електропостачання (скарги на неправомірні дії працівників служб Дніпродзержинського району електричних мереж ПАТ «Енергопостачальна компанія «Дніпрообленерго», укладання договорів на послуги електропостачання, оплата та перерахунок за послуги електропостачання, відсутність та відновлення електроенергії, встановлення, опломбування та заміна лічильників, скарги стосовно обмеженості доступу до приладів обліку електроенергії тощо); вивезення побутових відходів.
З метою поліпшення умов реалізації конституційного права на звернення, вдосконалення роботи зі зверненнями громадян та системи регулювання питань щодо встановлення цін і тарифів на комунальні послуги, які відіграють важливу роль у житті місцевої громади, Дніпродзержинською міською радою прийнято рішення від 28 грудня 2011 року «Про виконання Закону України «Про звернення громадян» в організаціях та підприємствах, що надають комунальні послуги громадянам», яким зобов’язано керівників організацій та підприємств, що надають комунальні послуги, створити належні умови у приміщеннях для прийому громадян, забезпечення вільного та зручного доступу громадян літнього віку та осіб з обмеженими фізичними можливостями (пандуси, кнопка виклику, улаштування санітарно-побутових приміщень); посилити контроль за організацією роботи зі зверненнями громадян та рівнем виконавської дисципліни підлеглих працівників щодо забезпечення об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян; упровадити систему реєстрації звернень громадян
Також зазначеним вище рішенням міської ради затверджено заходи щодо поліпшення роботи зі зверненнями громадян в організаціях та підприємствах міста, що надають комунальні послуги громадянам.