Дніпродзержинську для підвищення якості транспортного обслуговування необхідно мати 20 соціально значимих маршрутів
30-01-2012
27 січня на черговій сесії Дніпродзержинська міська рада затвердила Програму розвитку транспортного комплексу міста на 2012-2017 роки, якою визначено, що місту для підвищення якості транспортного обслуговування необхідно мати 20 соціально значимих маршрутів у звичайному режимі руху, на яких повинні працювати 30 автобусів середньої, великої та особливо великої місткості.
Наразі у місті маршрути звичайного режиму руху (соціально значимі) усі без винятку є збитковими. Зараз у місті працює 8 автобусів звичайного режиму руху, які щорічно перевозять близько 2 млн пасажирів.
Пріоритетним напрямком інвестицій є відновлення парку трамваїв і автобусів, які здійснюють перевезення на маршрутах звичайного режиму. Особливістю цього напрямку є та обставина, що заміні протягом найближчих років підлягає практично весь парк таких автобусів.
З огляду на те, що компенсація збитків від перевезення пільгових пасажирів і використання регульованих тарифів, інвестування у відновлення парку автобусів звичайного режиму мають одне джерело, їх необхідно об’єднати у єдину програму.
Доцільним визнається розглянути питання про зниження або часткове тимчасове скасування місцевих податкових платежів, відрахувань та зборів, насамперед, для підприємств, що здійснюють за рахунок власних коштів придбання рухомого складу для роботи на соціально значимих маршрутах, а також тих, що здійснюють інвестиції у розвиток виробничо-технічної бази і реалізацію відповідних інноваційних програм.
У Дніпродзержинську автобуси великого і середнього класу, що працюють у режимі маршрутного таксі, мають рентабельність до 10%.