З початку року кількість скарг до відділу захисту прав споживачів у Дніпродзержинську збільшилася у 1,7 разу
17-06-2008
З початку року кількість скарг, що надходять до відділу захисту прав споживачів департаменту економіки Дніпродзержинської міської ради, збільшилася в 1,7 раза. Про це повідомили в департаменті економіки Дніпродзержинської міської ради.
До відділу з питань захисту прав споживачів з початку року звернулися 494 споживачі, у загальній кількості звернень домінують скарги на якість вітчизняних та іноземних непродовольчих товарів, таких, як складна побутова техніка, мобільні телефони, взуття, одяг, меблі.
За результатами розгляду звернень споживачам повернені кошти за неякісні товари на суму 8,6 тис. грн., замінено товарів на суму 12,1 тис. грн., відремонтовано товарів на суму 13,5 тис. грн.
У порівнянні з січнем-травнем 2007 року кількість скарг населення Дніпродзержинська, що надійшли до відділу захисту прав споживачів щодо якості непродовольчих товарів, зросла на 72%, щодо якості складної побутової техніки — на 60%, мобільних телефонів — на 40%, взуття, одягу, меблів — на 137%.