06-03-2012
За підсумками 2011 року до управління з питань споживчого ринку, розвитку підприємництва та захисту прав споживачів Дніпродзержинської міської ради звернулися понад 700 мешканців міста, а також надійшло 121 письмове звернення. Про це повідомили в управлінні з питань споживчого ринку, розвитку підприємництва та захисту прав споживачів Дніпродзержинської міської ради.
Звернення надходили з питань придбання товарів неналежної якості (скарги на якість вітчизняних та іноземних непродовольчих товарів, таких як складна побутова техніка, мобільні телефони, взуття та інші промислові товари), отримання неякісних побутових послуг, з питань несвоєчасного виконання замовлень з виготовлення металопластикових вікон та дверей, надання платних побутових послуг тощо. Найбільша кількість звернень надходить з питань якості складної побутової техніки, мобільних телефонів та взуття.
Щодня телефоном отримують консультації з питань чинного законодавства про захист прав споживачів у середньому 10 осіб, 98% порушених питань вирішено позитивно на користь споживачів.
У 2011 році споживачам повернені кошти за неякісні товари та надані послуги на суму 36 тис. грн, а також замінено товарів на суму 37,9 тис. грн, відремонтовано товарів на суму 79,7 тис. грн.
Спеціалістами управління проведено перевірки дотримання законодавства з питань захисту прав споживачів у сфері торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговування населення. Перевірено та виявлено порушення на 42 підприємствах торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговування населення. Проведено 88 позапланових перевірок за зверненнями громадян.
Спеціалісти управління приймали участь у проведенні міських семінарів-практикумів для вчителів курсу «Основи споживчих знань» в середніх загальноосвітніх школах міста.
Сектор з питань захисту прав споживачів Дніпродзержинської міської ради (до 2008 року — відділ) створений у червні 2002 року.