У Дніпродзержинську на 23% поменшало скарг на незадовільне теплопостачання
17-04-2012
Виконком Дніпродзержинської міської ради розглянув підсумки роботи житлово-комунальних підприємств міста в осінньо-зимовий період 2011-2012 років, відповідно до яких кількість скарг на незадовільне теплопостачання складала 1119, що на 23% менше ніж у минулому опалювальному сезону.
Із загальної кількості скарг вирішено 1063, залишилося на контролі 56. На урядову «гарячу лінію» надійшла 141 скарга, вирішено 119, залишилося на контролі 22. Впродовж опалювального сезону з приводу незадовільного опалення проведено перерахунки на суму 514,717 тис. грн, що на 33% менше, ніж у минулому опалювальному сезоні (772,445 тис. грн).
Дніпродзержинський міський голова Станіслав Сафронов на засіданні виконкому охарактеризував підсумки опалювального сезону як досить якісні, висловив подяку житлово-комунальним підприємствам, аварійним та диспетчерським службам, керівництву промислових підприємств, які надавали допомогу житлово-комунальній галузі міста. «Наступний опалювальний сезон має бути проведений краще, для чого ми вже зараз відпрацьовуємо питання щодо втілення енергозберігаючих технологій у житлово-комунальній галузі, виконання значного обсягу відновлювальних робіт», – сказав Станіслав Сафронов.
У Дніпродзержинську теплопостачання забезпечується 13 котельними комунальної власності та 2 відомчими котельними ТЕЦ ПАТ «ДніпроАЗОТ» та ПАТ «Дніпродзержинська ТЕЦ». Загальна протяжність мереж теплопостачання становить 316,4 км, кількість теплових пунктів – 46, теплових камер – 2352. Обслуговування магістральних, внутрішньоквартальних та внутрішньобудинкових мереж, надання послуг з теплопостачання у місті виконують комунальне підприємство «Дніпродзержинськтепломережа» та ТОВ «Теплосервіс».