У Дніпродзержинську затверджено Порядок організації роботи із забезпечення оперативного реагування на звернення громадян, що надходять на багатоканальну телефонну лінію «Контакт-центр «Гаряча лінія Олександра Вілкула»
27-04-2012
26 квітня у приміщенні Дніпродзержинського міськвиконкому пройшла нарада під головуванням заступника міського голови, керуючого справами виконкому міської ради Тетяни Завгородньої щодо організації роботи із забезпечення оперативного реагування на звернення громадян, що надходять на багатоканальну телефонну лінію «Контакт-центр «Гаряча лінія Олександра Вілкула».
На нараді були присутні керівники та спеціалісти структурних підрозділів міської ради, представники міських комунальних та житлово-експлуатаційних підприємств, Дніпродзержинського комплексного району електричних мереж ВАТ «ЕК «Дніпрообленерго», Дніпродзержинського управління з експлуатації газового господарства.
Під час наради були обговорені основні питання щодо організації роботи по реагуванню на звернення громадян, що надходять на телефонну лінію «Контакт-центр «Гаряча лінія Олександра Вілкула». Відтепер всі бажаючі можуть звернутись до Дніпропетровської обласної державної адміністрації за безкоштовним номером 0-800-505-600 та у найкоротший термін отримати компетентну і вичерпну відповідь зі свого питання.
«Контакт-центр «Гаряча лінія Олександра Вілкула» запроваджено відповідно до розпорядження голови Дніпропетровської ОДА від 22 березня 2012 року № Р-173/0/3-12.