Дніпродзержинська міська рада розглянула ситуацію на Дніпровському автобусному заводі
30-05-2012
29 травня Дніпродзержинська міська рада додатково до черги денної розглянула ситуацію, що склалася у ТОВ «Дніпровський автобусний завод» (ДАЗ, Дніпродзержинськ), на задоволення заяви учасників мітингу протесту, які зібралися поблизу будівлі міської ради до початку роботи сесії.
Питання внесення до порядку денного обговорення ситуації на ДАЗі порушив депутат міської ради Сергій Ткаченко (фракція КПУ).
Після завершення пленарного засідання міська рада надала можливість виступити з трибуни сесії колишньому головному економісту ДАЗ Миколі Мазко (працював на цій посаді з 1984 до 2009 року) як очільнику мітингу щодо невиплати заборгованості із заробітної плати працівникам підприємства за 2008-2009 роки та директору ДАЗ Олегу Віннику.
Микола Мазко надав інформацію про наявність боргу з виплати зарплати минулих років у сумі близько 2 млн грн (виникнення заборгованості колишній працівник підприємства пов’язує з кризовими явищами в економіці 2008-2009 років, але вважає, що подальший розвиток підприємства дозволяв ліквідувати заборгованість у короткій термін). За словами Миколи Мазко, нинішнє керівництво ДАЗу — восьмий директор з 2002 року, не вживає дієвих заходів із погашення заборгованості: довідки про борги отримати важко, але навіть за їх наявності судові розгляди затягуються.
Директор підприємства Олег Вінник охарактеризував нинішню ситуацію на ДАЗі як позитивну: за три останніх місяці ДАЗ випустив 3 нових автобуси ЛАЗ, отримано замовлення про випуск ще 8 таких автобусів, створено власне конструкторське бюро, налагоджене виробництво склопакетних елементів, нарешті нещодавно ДАЗ виграв тендер на поставку 100 машин швидкої медичної допомоги на замовлення Міністерства охорони здоров’я (загальна сума — 100 млн грн), що дозволить підвищити рівень зарплати, розширити виробництво, збільшити чисельність персоналу. Поточних боргів з виплати зарплати ДАЗ не має, минулорічні борги скорочені на 700 тис. грн.
За коментарем міського голови Станіслава Сафронова, ситуація на підприємстві контролюється міською владою, розвиток заводу має підтримуватися, як і інтереси працівників.
ТОВ «Дніпровський автобусний завод» — колишнє ВАТ „Дніпродзержинський авторемонтний завод” — засновано у лютому 1965 року. Протягом 40 років підприємство спеціалізувалося на виконанні капітальних ремонтів дизельних автомобілів закордонного виробництва «Татра» і «Шкода», а також автобусів «Ікарус». Зараз спеціалізується на випуску автобусів Львівського автозаводу та ремонті автобусів усіх марок.