За перші два дні роботи «Гарячої лінії губернатора Олександра Вілкула» оператори отримали 265 звернення громадян
07-06-2012
«На «Гарячу лінію Олександра Вілкула» наразі надходить велика кількість телефонних дзвінків. Це свідчить про високу довіру жителів Дніпропетровщини до губернатора. Оператори «Гарячої лінії» працюють в напруженому режимі. За перші два дні роботи контакт-центру вони вже отримали 265 звернення громадян. Кожне питання було зареєстровано та направлено до відповідної служби. Вирішення кожного звернення знаходиться на особистому контролі губернатора Олександра Вілкула», - сказала начальник відділу роботи зі зверненнями громадян облдержадміністрації Олена Хохба.
Вона зазначила, що переважна кількість звернень (майже 56%) стосувалася питань комунального господарства, а саме: ремонту дахів, ліфтів, під’їздів, вивозу сміття, відновлення електропостачання, ремонту прибудинкових територій, надходили скарги на роботу КЖП, зареєстровані питання з приводу надання допомоги в лікуванні, перерахунку пенсії, телефонізації, видачі земельних актів на приватизацію тощо.