У Дніпродзержинську прийнята Комплексна програма захисту прав споживачів
25-10-2012
24 жовтня на черговій сесії Дніпродзержинська міська рада затвердила Комплексну програму захисту прав споживачів міста на 2013-2015 роки. Головна мета Комплексної програми — забезпечення споживчих прав мешканців міста, захист місцевого ринку від реалізації неякісних товарів та послуг, підвищення якості товарів та послуг, що пропонуються суб’єктами господарської діяльності міста, що є передумовою створення конкурентних переваг місцевих підприємств, налагодження зворотного зв’язку та порозуміння між споживачами, суб’єктами господарювання і владою, підвищення правової обізнаності та громадської активності населення міста у відстоюванні своїх прав.
Програма передбачає створення універсальної системи соціального моніторингу, яка надавала б можливість аналізувати ефективність реалізації Комплексної програми та її вплив на захист споживчих прав, підвищення правової обізнаності населення, а також активності населення з питань захисту своїх прав та інформування органів державної влади щодо існуючих порушень чинного законодавства.
За результатами виконання заходів, спрямованих на залучення громадськості до реалізації основних питань захисту споживчих прав, планується створення Координаційної ради з питань захисту прав споживачів та забезпечення її функціонування, організації та проведення конференцій за участю споживачів, підприємців, громадських організацій, органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, а також семінарів та круглих столів, як зі споживачами, так і з суб'єктами господарської діяльності.
Загальний обсяг фінансування програми становитиме 80 тис. грн (міський бюджет).
Управлінням з питань споживчого ринку, розвитку підприємництва та захисту прав споживачів Дніпродзержинської міської ради за 2011 рік та І півріччя 2012 року проведено 424 контрольні заходи, під час яких перевірено якість товарів, робіт, послуг загальною вартістю 1355 тис. грн, з них забраковано та знято з реалізації на загальну суму — 38,2 тис. грн. У 64 випадках тимчасово припинено реалізацію товарів (надання послуг), у 27 — заборонено продаж товарів (надання послуг). З 589 звернень громадян з питань якості продукції задоволено вимоги у 565 випадках.