Своєчасні розрахунки за отримані послуги - необхідна складова для розв’язання проблем житлово-комунальної сфери міста.
14-07-2008
Більшість звернень мешканців Дніпродзержинська до міської влади так або інакше пов’язана з житлово-комунальною темою.
За словами міського голови Ярослава Корчевського, близько 90% людей, які звернулися до нього на особистих прийомах, просять допомоги у проведенні ремонту житла, інженерних комунікацій, дахів, у вирішенні інших комунальних питань.
На жаль, виконати такі прохання не завжди можливо – у підприємств, які проводять ремонти, бракує коштів. Головний чинник цього – заборгованість мешканців за отримані житлово-комунальні послуги.
Наприклад, заборгованість мешканців будинку №29 по просп. Перемоги (478 абонентів) за послуги водопостачання складає 208,6 тис. грн.; по квартирній платі – 13,3 тис. грн..; за теплопостачання – 237 тис. грн.. Про це доповів міському голові директор департаменту забезпечення життєдіяльності у місті Михайло Скриннік.
За словами Михайла Скринніка, остання заборгованість (237 тис. грн.), згідно з протоколами постійно діючої інвентаризаційної комісії, була списана як безнадійна та така, що знаходиться за межами строку позовної давності. Але ще залишилося боргів за житлово-комунальні послуги на суму 459 тис. грн.! А на проведення капітального ремонту мереж центрального опалення потрібно, за кошторисом, 413 тис. грн.. 
Дніпродзержинський міський голова, міська рада постійно звертаються до мешканців із проханням з усією серйозністю та відповідальністю ставитись до  розрахунків за спожите тепло, питну воду та інші послуги, попереджують, що постачальники енергоносіїв, води, комунальних послуг відмовляють у послугах тим, хто з ними не розраховується.
Ярослав Корчевский завжди підкреслює, що своєчасні розрахунки за отримані послуги -  це основна умова нашого добробуту, необхідна складова для розв’язання проблем житлово-комунальної сфери міста. Міська влада розраховує на свідомість мешканців.