10-01-2013
На Дніпропетровщині підбиті підсумки роботи за 2012 рік Контакт-центру «Гаряча лінія Олександра Вілкула» та взято новий курс на підвищення ефективності взаємодії влади та жителів регіону задля спільної мети – розвитку Дніпропетровщини та підвищення добробуту громадян. Голова Дніпропетровської облдержадміністрації Дмитро Колєсніков прийняв естафету постійного діалогу влади і громадськості.
Створений у Дніпропетровській області Олександром Вілкулом системний регіональний проект «Відкрита влада» став дієвим механізмом взаємодії влади і жителів регіону. Однією із складових цього проекту та його продовженням є Контакт-центр «Гаряча лінія Дмитра Колєснікова». Естафету постійного діалогу влади і громадськості приймає на себе новий голова Дніпропетровської облдержадміністрації Дмитро Колєсніков.
«Те, що контакт-центр облдержадміністрації носить ім'я губернатора області, є ознака найвищої відповідальності перед людьми і регіоном. І я, як керівник Дніпропетровщини, беру на себе цю відповідальність. Налагодження ефективного діалогу між владою та громадськістю та розвиток основного комунікаційного центру Дніпропетровщини буде продовжено. Назва Контакт-центру «Гаряча лінія Дмитра Колєснікова» означає, що розгляд кожного звернення знаходиться під моєю пильною увагою. З першого дня на посаді мій кожний робочий день розпочинається з аналізу звернень громадян та дзвінків на «гарячу лінію», - сказав Дмитро Колєсніков.
Він наголосив, що місія Гарячої лінії губернатора – це можливість для жителів найвіддаленіших населених пунктів області напряму, за допомогою телефонного зв’язку, звернутися зі своїми проблемами до обласної влади. Для мене, як губернатора, контакт-центр - це індикатор роботи системи влади на всіх рівнях, в розрізі усіх сфер. Для Дніпропетровщини Контакт-центр - це також «банк ідей» розвитку області, адже за більш ніж півроку роботи «гарячої лінії» від громадян надійшло чимало доречних пропозицій. Ці пропозиції, а також ресурси для вирішення питань, з якими люди телефонували на гарячу лінію губернатора, були враховані у місцевих планах розвитку територіальних громад на 2013 рік – за попередніми даними, близько 130 млн грн. у місцевих бюджетах передбачено на їх реалізацію.
«Довіра мешканців регіону до сили звернення на гарячу лінію губернатора дуже висока. Вона виправдовується реальними справами та високим відсотком вирішення питань. Ніякого формалізму. Думати, шукати рішення, захищати права Людини, допомагати у скрутній ситуації – ось головні принципи, за якими будується робота зі зверненнями громадян», - сказав Дмитро Колєсніков.
Як доповіла голові облдержадміністрації Дмитру Колєснікову координатор Контакт-центру Олена Хохба, за період роботи «Гарячої лінії» з червня 2012 року було:
· прийнято понад 31 тисячу звернень;
· на 2 тисячі дзвінків були дані відповідні роз'яснення та консультації безпосередньо при спілкуванні із заявниками;
· понад 1,7 тис. звернень були зареєстровані через веб-портал;
· щодня оператори контакт-центру реєструють близько 260 звернень.
За час роботи Контакт-центру вирішені питання десятків тисяч жителів Дніпропетровщини. Головною оцінкою роботи та ефективності «Гарячої лінії» є саме відгуки громадян. Від них за цей час надійшло багато подяк та добрих слів за якісне та оперативне вирішення проблем.
На Дніпропетровщині з 5 червня 2012 року діє регіональний контакт-центр, побудований за моделлю «Урядового контактного центру».
У робочі дні з 9 до 18 годин звернення мешканців Дніпропетровської області за телефоном «Контакт-центру «Гаряча лінія Дмитра Колєснікова» 0-800-505-600 реєструють 10 операторів. Ще 4 аналітика аналізують звернення, визначають виконавців вирішення питань громадян, перевіряють якість реагування та вирішення питання. У сфері контролю «гарячої лінії» - понад 100 органів влади та їх підрозділів: це місцеві міські та районні органи влади, управління та організації, територіальні підрозділи органів центральної виконавчої влади.
Кожне звернення, яке надходить на «гарячу лінію», знаходиться на особистому контролі голови облдержадміністрації Дмитра Колєснікова.