05-04-2013
У виконкомі Дніпродзержинської міської ради пройшло засідання координаційної ради з питань розвитку підприємництва під головуванням міського голови Станіслава Сафронова. На початку учасники засідання обговорили шляхи вирішення проблеми щодо боротьби із продажем алкогольних напоїв, тютюнових виробів неповнолітнім та нелегального продажу алкогольних, тютюнових виробів на території міста. «Це справді болюча проблема не лише для Дніпродзержинська, а й для всієї України. Але ми робимо все можливе, щоб її уникнути. І дуже важливий чинник у цьому – профілактична робота: рейди, перевірки торговельних закладів, адміністративні стягнення для підприємців, які порушують закон. Ми і надалі будемо працювати у цьому напрямку, адже здоров`я і безпека наших дітей – це майбутнє міста і країни», - зазначив Станіслав Сафронов.
Члени координаційної ради також заслухали роз’яснення представника Дніпродзержинської об’єднаної державної податкової інспекції з питань обов’язковості ведення первинних документів платниками єдиного податку І та ІІ групи; запровадження ведення книги витрат та доходів для підприємців в електронному виді;введення обов’язкового використання регістраторів розрахункових операцій з контрольною стрічкою в електронному виді; обов’язковості встановлення платіжних терміналів. Розглянули питання про недопущення міським відділом Держземагенства перевищення строків розгляду заяв та видачі документації із землеустрою за І квартал 2013 року. По закінченню учасники засідання обговорили проект проекту закону «Про внесення змін до Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів».
У Дніпродзержинську координаційна рада з питань розвитку підприємництва створена у 2010 році.