Станіслав Сафронов: «Дніпродзержинці мають відчути – влада у місті працює!»
05-08-2013
2 серпня Дніпродзержинський міський голова Станіслав Сафронов провів оперативну нараду з керівниками виконавчих органів міської ради, головами районних у місті рад та Карнаухівським селищним головою. Тема наради стосувалася результатів об’їзду території міста, оцінки стану благоустрою, ремонту доріг. Станіслав Сафронов відзначив, що останнім часом у зовнішньому вигляді міста є позитивні зміни, проте спостерігається і багато недоліків.
Підбиваючи підсумки об’їзду, міський голова нагадав: «Необхідно вирішувати всі проблемні питання – нехай поетапно, в рамках фінансових надходжень, але пріоритетними залишаються питання стану доріг, прибирання міста». Керівникам виконавчих органів міської ради разом з головами районних у місті рад Станіслав Сафронов доручив упродовж тижня сформувати реальний реєстр міських проблем за всіма напрямами: дороги, житловий фонд, системи життєзабезпечення, підготовка до нового опалювального сезону. Реєстр слугуватиме приводом для створення спільно з економічними та фінансовими експертами ефективної системи забезпечення розвитку міста, збалансування можливостей та потреб. Доручення міського голови, надані на нараді після об’їзду міста, стосувалися активізації робіт з відновлення зовнішнього освітлення вулиць, покосу трав, поточного ремонту доріг, фарбування фасадів, обрізки дерев та кущів. «Дніпродзержинці мають відчути – влада у місті працює!» – наголосив міський голова.
Нагадаємо, що відтепер наради, на яких керівники структурних підрозділів виконкому звітують про виконання оперативних та програмних завдань, проходять із застосуванням відеотехнічних засобів: на фоні звітів відеоряд ілюструє дійсний стан справ у тій чи іншій галузі міського господарства. Нова система вже дала результати:на виконання доручень Станіслава Сафронова, наданих на попередній нараді, протягом трьох днів ліквідоване стихійне звалище сміття, вивезено гілки дерев, які були зрізані біля дитячих закладів, закрито люками низку оглядових колодязів, знесено декілька незаконно встановлених ларьків.