У Дніпродзержинську виконуються заходи із збільшення рівня сплати за житлово-комунальні послуги
23-12-2013
«Тепло, світло, газ і вода – важливі умови комфортного і спокійного життя. Саме тому міська влада приділяє значну увагу розвитку житлово-комунального господарства. Своєчасна оплата за спожиті послуги – це гарантія якісної та стабільної роботи житлово-комунальних підприємств, а отже, запорука тепла та затишку в кожній оселі», – впевнений Дніпродзержинський міський голова Станіслав Сафронов.
За даними комунального виробничого підприємства Дніпродзержинської міської ради «Міськводоканал», за період січень-листопад 2013 року рівень розрахунків споживачів за надані послуги водопостачання та водовідведення по місту складає 95,0%, у тому числі: бюджетні установи – 99,8%; підприємства – 100,7%; населення – 90,6%. Для збільшення рівня проплат споживачів за послуги водопостачання та водовідведення КВП ДМР «Міськводоканал» розроблені та виконуються такі заходи: організація прийому платежів за місцем проживання з використанням пересувної каси (зібрано 212 тис. грн.), направлення матеріалів для стягнення заборгованості в судовому порядку (220 заяв за 2013 рік на загальну суму 673,0 тис. грн). Станом на грудень поточного року виконано 6 судових наказів на суму 13,8 тис. грн.
З метою своєчасних та у повному обсязі розрахунків за житлово-комунальні послуги на комунальному підприємстві «Дніпродзержинськтепломережа» розроблена та впроваджена низка заходів, а саме: організовано 2 групи лінійних контролерів (2 працівники на лівобережному масиві, 2 у правобережному районі), які працюють з абонентами за місцем проживання (шляхом рознесення рахунків-повідомлень, прийняття документів, що підтверджують право на пільги, укладання договорів про реструктуризацію заборгованості, укладання договорів про надання послуг, пред’явлення претензій тощо); для зручності абонентів організовано 2 абонентних відділи – вулиця Комунарна, 1-А та бульвар Будівельників, 17 (лівобережний філіал). Станом на грудень всього укладено 9890 договорів про реструктуризацію заборгованості на суму 21619,7 тис. грн., виплачено кошти за 8621 договорами на суму 16971,5 тис. грн., діючих договорів – 1269 на суму 4648,2 тис. грн., в тому числі за листопад 2013 року укладено 42 договори на суму 211,8 тис. грн. Укладаються договори про надання послуг населенню з централізованого опалення: всього укладено 30692 договір, в тому числі за листопад 2013 року 315 договорів. З початку року подано до суду 764 заяви на загальну суму 7855,3 тис. грн. Розглянуто 380 заяв на загальну суму 3054 тис. грн., направлено 270 рішень до Державної виконавчої служби на загальну суму 2806,6 тис. грн. Отримано коштів за 76 позовами на суму 2469,8 тис. грн. Згідно з графіком спільних заходів КП ДМР «Дніпродзержинськтепломережа», відділу Державної виконавчої служби управління житлового господарства щодо примусового виконання рішень судів із стягнення заборгованості за послуги теплопостачання, з залученням засобів масової інформації здійснено виїзди за місцем мешкання боржників, описано майно, виконавчі листи направлені за місцем роботи боржників.
За даними Головного управління статистики у Дніпропетровській області, в Дніпродзержинську рівень розрахунків населення за житлово-комунальні послуги з початку 2013 року становить 96,5%.