Дніпродзержинський міський голова провів особистий прийом громадян
02-09-2014
У понеділок, 1 вересня, Дніпродзержинський міський голова Станіслав Сафронов провів особистий прийом громадян.
«На прийоми до мене приходить безліч людей, всі вони потребують уваги та сподіваються на допомогу. Для мене немає незначних питань. Вирішення кожного з них я вважаю своїм особистим обов’язком, цього ж вимагаю і від своїх заступників», – наголосив міський голова.
Всього на прийом до керівника міста цього дня звернулося 15 мешканців міста (в тому числі 3 колективних звернення і один громадянин звернувся на «пряму» телефонну лінію міського голови). Серед них – учасники бойових дій, діти війни, ветерани праці, інваліди, багатодітні родини.
Загалом громадянами було порушено 17 питань, які переважно стосувалися благоустрою території, ремонту доріг, вирішення проблем житлово-комунальної сфери, поліпшення умов проживання.
За словами Станіслава Сафронова, аналіз звернень свідчить про те, що проблем накопилося багато і деякі з них швидко вирішити неможливо. Але кожне звернення буде почуте, та їх вирішення буде розпочато невідкладно.
Зокрема, до міського голови звернулися мешканці будинку №4 по вулиці Сировця з питанням стосовно закриття кафе "Шашлична", яке спричиняє незручності для мешканців прилеглих будинків. Станіслав Сафронов надав доручення відповідним службам щодо перевірки дозвільних документів та вирішення питання подальшої роботи цього закладу.
Також до міського голови звернувся громадянин міста із пропозиціями щодо впровадження в місті альтернативної системи опалення, а саме: заміни використання газу на мастильні матеріали. Станіслав Сафронов підтримав ініціативу громадянина  та  надав відповідні доручення щодо опрацювання цих пропозицій.
Міський голова також відзначив, що звернення до керівництва міста продовжують залишатися для значної кількості громадян важливим засобом вирішення життєвих проблем, захисту своїх прав та інтересів. Тож всі вони знаходяться на особистому контролі та жодне із звернень не буде залишено без уваги.
«Існують питання, що потребують звичайної  уваги  і  людяного ставлення до мешканців, які приходять. Необхідно просто розібратися детально у кожній справі – і все можна вирішити», – зазначив Станіслав Сафронов.