15-12-2014
Звернення заступника міського голови, директора департаменту житлово-комунального господарства та будівництва міської ради Сергія Понізова до мешканців Дніпродзержинська
Так вже склалися обставини, що Дніпродзержинськ – єдине місто області та, мабуть, і держави, в якому з 2008 року (!) не переглядався тариф на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій. За шість років, з часу прийняття тарифу, відбулося багато змін у нормативно-правовій базі житлово-комунальної галузі, у декілька разів зросла вартість паливно-мастильних матеріалів, електроенергії, будівельно-ремонтних матеріалів. На 232 % – з 525 до 1218 гривень – збільшилась мінімальна заробітна плата, яка є значною складовою тарифу плати з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій. Відповідно, на суму підвищеної вартості цих складових знецінився весь тариф. Ніхто не може заперечити, що придбати будь-який товар та виконати будь-яку роботу за цінами 2008 року у поточному та наступному роках неможливо. Відповідно, житловий фонд міста нереально утримувати за тарифом, який був справедливим шість років тому.
Зважаючи на економічний стан у державі та рівень статків населення, департамент житлово-комунального господарства та будівництва міської ради рекомендував виконавцям послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій привести до вимог нормативно-правових актів та до економічного обґрунтування тариф плати за обслуговування будинків, споруд та прибудинкових територій зі скороченим переліком складових та періодичністю, що дозволить мінімізувати загальну вартість тарифу.
Не переглядати тариф і надалі – неприпустимо, адже це буде йти врозріз із діючою нормативно-правовою базою та сприятиме погіршенню санітарно-технічного стану житлового фонду міста.
Систематично проводячи особисті прийоми громадян, я «з перших вуст» чую нарікання на якість послуг виконавців. Більшість таких скарг є справедливими. Нова ж нормативна база з формування тарифу, на підставі якої і будуть виконуватись нові розрахунки тарифу, зобов’язує виконавців вести побудинковий облік, тобто прозорість витрат коштів мешканців будинку буде забезпечена: скільки сплатили мешканці – стільки й отримуватимуть послуг. У випадку, коли споживачів не задовольнили роботи виконавців з обслуговування будинку та прибудинкової території, завжди є альтернатива – отримати будинок на самоуправління, шляхом створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків.
Заступник міського голови
з питань діяльності виконавчих
органів міської ради, директор
департаменту житлово-комунального
господарства та будівництва міської ради С.Є. ПОНІЗОВ